joi, 7 aprilie 2016

Vindecarea unui psiholog


Un prieten psiholog mi-a povestit cum s-a vindecat de tuberculoză. În fiecare seară se relaxa profund şi înainte de a adormi, repeta cuvintele următoare:“Fiecare celulă,fiecare nerv, fiecare ţesut al plămînilor mei se află în stare de deplină sănătate şi armonie”.Nu sunt exact acestea cuvintele pe care le-a folosit prietenul meu, dar ele reprezintăesenţa imaginii mentalizate de el. După o lună, s-a vindecat complet, fapt dovedit şi de radiografii. Doream să-l cunosc şi să-i înţeleg metoda şi, de aceea, l-am întrebat de ce îşirepeta acele cuvinte chiar înainte de a adormi. Iată ce mi-a răspuns: “În timpul somnului,subconştientul este foarte puternic dinamizat. De aceea, înainte de a adormi, eu îi dau delucru, îi ofer un scop pentru care să lucreze.” Un răspuns înţelept. În acest fel, prietenul meu, mentalizînd mereu armonia şi sănătatea deplină, a evitat cu perseverenţă să dea vreo şansă suferinţei. Vă sfătuiesc insistent să încetaţi a mai vorbi despre bolile voastre sau săle numiţi în vre-un fel. Ele îşi trag forţa tocmai din atenţia exagerată pe care le-o acordaţişi din neîncredere. Urmînd exemplul acelui psiholog, căutaţi să deveniţi propriul vostruchirurg mental. Suferinţele şi necazurile pot fi îndepărtate la fel cum sunt tăiate dintr-un pom crengile moarte.Dacă în mod constant povestiţi despre simptomele şi durerile dumneavoastră, nu lăsaţi să se manifeste forţa curativă ce sălăşluieşte în subconştient. În plus, una dintrelegile mentalului afirmă că imaginile au tendinţa să capete formă. “De ce te temi, de aceea nu scapi”, spune o veche zicală populară înţeleaptă. rezultă cît de important este să vă orientaţi mintea către adevărurile fundamentale ale vieţii şi către lumina dragostei Divine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.