joi, 7 aprilie 2016

Metoda afirmaţiei



Dacă afirmaţi idei benefice, ca cele de pace, armonie şi sănătate, dacă deveniţi conştienţi că ele reprezintă principii universale ale vieţii, eliminaţi, de fapt, prototipurile negative din subconştient. Această transformare a modului de a gîndi, se bazează pe credinţă şi pe înţelegerea ideilor pe carele afirmaţi.Rezultatele acestei tehnici depind de măsura în care că conformaţi principiilor fundamentale ale vieţii. De aceea, vă rog să luaţi mereu în consideraţie principiul exactităţii matematice şi nu pe cel al erorilor, principiul cunoaşterii şi al inteligenţei şi nupe cel al ignoranţei, principiul armoniei şi nu pe cel al haosului, principiul sănătăţii şi nu pe cel al bolii, principiul abundenţei şi nu pe cel al sărăciei.Metoda afirmaţiei a fost aleasă de către autorul acestei lucrări pentru a-şi ajuta soralui, ce trebuia să fie operată de calculi biliari într-un spital din Anglia. Boala îi fusese deja  diagnosticată prin analizele şi radiografiile obişnuite. 
Sora mea mi-a spus să mă rog pentru sănătatea ei. Între noi se întindeau cam 6500 de mile, dar nu există nici timp, nici spaţiu atunci cînd doreşti să ajuţi pe cineva, deoarece inteligenţa nesfîrşită este prezentă întotalitate şi simultan în orice colţ al Universului. Am urmărit să nu mă mai gîndesc la simptomele şi suferinţele bolii ei. 

Am început, apoi, să repet următoarea afirmaţie:“Această rugăciune este pentru sora mea Catherine. Ea este relaxată, ecilibrată, calmă şi netulburată. Forţa curativă a subconştientului său, care i-a creat corpul, îi transformă acumfiecare celulă, fiecare nerv, fiecare muşchi şi fiecare os conform modelului lor perfect. Înlinişte şi tăcere, toate prototipurile deformate existente în subconştient sunt distruse şiînlăturate, astfel încît sănătatea, frumuseţea şi integritatea să se manifeste în fiecare atom al fiinţei sale. Ea este acum deschisă şi receptivă la fluxurile curative care curg prin corpul ei redîndu-i sănătatea, armonia şi pacea. Nici un gînd deformat, nici o imagine urîtă nu vor mai avea vreo putere asupra ei, căci ea este inundată de infinitul ocean de dragoste şi pace.”
Am repetat aceste cuvinte de mai multe ori pe zi. După două săptămîni, un nou examen medical a demonstrat că sora mea era perfect vindecată.
A afirma înseamnă a declara ceea ce deja există. Dacă veţi menţine mereu această atitudine, în ciuda tuturor aparenţelor, în mod sigur veţi primi răspuns la rugăciuni.Gîndurile voastre nu pot decît să afirme, căci, dacă negaţi un anumit fapt, în realitate voi afirmaţi contrariul lui. Repetaţi o afirmaţie urmărind să fiţi conştienţi de sensul frazelor şi de scopul pentru care le spuneţi: mintea va sfîrşi prin a accepta ideile impuse. Afirmaţi întotdeauna doar adevărurile fundamentale ale vieţii, pînă cînd veţi obţine din partea subconştientului răspunsul dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.