joi, 6 aprilie 2017

Banii din viata ta cu ajutorul ingerilor prosperitatii


Noteaza.Dacă doriți să faceți mai mulți bani, specificati și spune-ti îngerilor cât mai mult „Sunt deschis pentru a primi această sumă sau mai mult“.

Evitati gândurile care te contrazic și pot bloca ceea ce doriti. De exemplu: Credeți că sunteți demni de a primi ceea ce ai cerut? Crezi că e posibil?

Scrie o afirmație susținând ceea ce doriti. 

„Eu sunt vrednic și merit ce e mai bun. Am primit oportunitatea perfectă unui loc de muncă și mi s-a oferit cel puțin 25 de procente mai mult în plată.“

Rugați-vă și întrebați îngerii ai abundenței și prosperitatii pentru a vă ajuta în orice fel posibil.

„Arhangheli Raziel, Gadiel, Barakiel, Gamaliel,Pathiel, vă rog să-mi prezentati oportunitatea perfecta pentru locuri de muncă, care îmi aduce împlinire, echilibru, bucurie și o creștere cu 25 la suta din salariu sau mai mult.

Sunt recunoscător că primesc ușor, rapid, pentru binele meu suprem mai mult decât am putut sa-mi imaginez vreodată.Va multumesc.“


ATENTIE la vise, intuiție, semne și coincidente.


Luați măsuri în consecință, atunci când intuiția vă ghidează. De exemplu: Cineva vorbește despre o oportunitate care ar putea fi  un semn de la îngeri. Treaba ta este să urmezi oportunitatea și sa vezi unde te duce.

Multumeste îngerilor când rugăciunile tale sunt ascultate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.