sâmbătă, 22 aprilie 2017

Sala de asteptare



Discutam zilele trecute cu "sora mea de suflet" despre matusa ei, bolnava de cancer in ultima faza. Viata este o sala de asteptare, unde ne vine tuturor randul. E foarte greu cand pierzi pe cineva drag, din cauza iubirii cu care esti legat de acea persoana.

Sfaturi pentru a depasi mai usor aceasta situatie

1.Rugati-va mult pentru acea persoana si pentru voi. Dumnezeu si ingerii sunt singurii, care va pot vindeca sufletul in aceste momente.Stiu ca va doriti o minune pentru salvarea persoanei in cauza, insa aceasta va avea loc numai daca timpul destinat acesteia, nu s-a sfarsit in cartea vietii.

2.Petreceti cat mai mult timp, cu cel sau cea care va pleca de langa voi. Incercati sa faceti impreuna, tot ce ii face placere persoanei si ii poate lua gandul macar pentru moment de la despartirea definitiva.

3.Desi e greu, acceptati situatia pentru ca totusi moartea este o calatorie, nu un sfarsit.

4.Mai greu va fi dupa inmormantare, pentru ca atunci din cauza durerii, vibratia noastra scade mult.

5.In aceasta situatie va poate ajuta mult arhanghelul Mihail, Rafael si Azrael.




Rugaciunea arhanghelului Mihail, Rafael si Azrael,

Dragi arhangheli, am nevoie de voi, pentru a ma vindeca de durerea pricinuita de pierderea persoanei dragi din viata mea....prenumele......Trimite-ti lumina purificarii pentru a-mi ridica vibratia scazuta. Binecuvantarea voastra sa imi dea puterea de-a continua sa-mi traiesc viata. Va multumesc.

Prenumele fiecaruia.....


P.S. Acest articol impreuna cu rugaciunea vin in intampinarea tuturor care au pierdut pe cineva drag.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.