sâmbătă, 29 aprilie 2017

Pilda ajutorului primit de la Dumnezeu


Peste un sat a venit o inundație. Ca să scape de furia apelor, un creștin s-a suit pe acoperișul casei, dar nici acolo nu era în siguranță, deoarece apa creștea mereu. 

Atunci s-a rugat: „Doamne, ajută-mă!”. La puțin timp, un vecin trece cu barca și-l invită să urce ca să scape amândoi, dar creștinul spune „Nu! Eu L-am rugat pe Dumnezeu să mă salveze, așa că aștept ajutorul Lui.” Apoi un elicopter vine să-l salveze, dar el le dă același răspuns. În final moare, ajunge la Dumnezeu și-L întreabă „Doamne, de ce nu m-ai salvat?” Dar Dumnezeu îi răspunde: „Eu am trimis pe vecinul tău cu barca și apoi elicopterul ca să te salveze. De ce n-ai acceptat mâna Mea întinsă spre tine?”

Privește și tu în jurul tău și roagă-L pe Dumnezeu să-ți deschidă ochii să vezi mâinile întinse de El, oameni ai lui Dumnezeu trimiși de El ca să te salveze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.