sâmbătă, 29 aprilie 2017

Rugaciuni binefacatoare de la ingeri



Rugaciune pentru a gasi curajul de a-ti urma Menirea Vietii

 Arhanghele Mihail, te rog sa vii la mine acum. Te rog frumos sa pogori în mintea si inima mea si sa înlaturi toate temerile care ma împiedica sa fac schimbarile necesare în viata. Ajuta-ma sa ma simt în siguranta materiala si emotionala. Ajuta-ma sa ma eliberez de teama de a face schimbari. Te rog ajuta-ma sa merg înainte fara teama, cu deplina credinta în Dumnezeu. Te rog sa ma ajuti sa aflu ca Dumnezeu ma sprijina cu aceeasi energie cu care mentine planetele pe cer. Las acum toate grijile si temerile mele în seama lui Dumnezeu. Ajuta-ma sa aflu, sa cred si sa-mi deschid inima pentru iubire ca sa pot trimite aceeasi iubire catre Domnul si toti copiii sai. Îti multumesc. Amin.

Rugaciune pentru vindecarea efectelor unei agresiuni psihice (pentru noi sau alta persoana)

Arhanghele Rafael, te rog patrunde în trupul (meu sau numele persoanei) si vindeca orice dezechilibru sau impuritati ce ar putea proveni din gânduri de furie sau teama. 
Arhanghele Mihail, te rog înlatura pe oricine din lumea spiritelor sau lumea materiala care nu actioneaza pentru binele suprem al lui (numele persoanei pe care doresti sa o purifici) . 

Îngeri pazitori ai persoanei sau persoanelor care l-au atacat psihic pe ( numele persoanei pe care doresti sa o purifici) va cer sa ajutati sa readuceti armonia si pacea în aceasta situatie si sa înlocuiti toata suferinta cu pace.Cer ca toate efectele greselilor care au fost facute în toate timpurile sa fie anulate decatre si pentru toti cei implicati. Va multumesc. Amin.

Rugaciune catre Arhanghelul Mihail

Arhanghele Mihail, te rog sa vii alaturi de (numele persoanei) si sa traiesti împreuna cu el. Te rog sa-i stai alaturi si sa îi dai lui (numele persoanei) mai mult curaj, credinta si protectie. Te rog sa-l îndrumi foarte limpede si în toate situatiile pe (numele persoanei), astfel încât gândurile lui sa fie aliniate la iubirea Divina. Îti multumesc. Amin.

Rugaciune pentru vindecarea unei neîntelegeri

Dragi îngeri pazitori ai lui (numele) am inima grea de suferinta, suparare sivinovatie. Vreau sa fiu sigur ca ma port bine cu ei si ma rog la voi pentru ajutor si îndrumare. Va rog sa vorbiti cu (numele) si sa-l/s-o ajutati pe (numele) sa ma înteleaga mai bine. Va rog sa ne ajutati sa trecem peste mândria si orgoliile noastresi sa ne expimam adevarata iubire reciproca. Va cer ajutorul pentru a aduce pace în acesta situatie. Va multumesc. Amin.

Rugaciune pentru vindecarea de dependenta

Arhanghele Uriel, te rog sa intri în gândurile si emotiile mele          ( copiilor mei, altii) si sa ma (sa-i) ajuti sa-mi (sa-si) piarda teama de iubire. As vrea ca toate urmarile greselilor facute în relatii anterioare sa fie desfacute în toate privintele posibile. Te rog sa ma (sa-i) ajuti pe mine (copiii mei, altii) sa ma (se) dezbare de toata furia sau încrâncenarea pe care o pastreaza în inima. Acum îmi imaginez un glob enorm de lumina stralucitoare, care ma (îi) umple (pe copiii mei, altii). Stiu ca acum eu (copiii mei, altii) sunt plina (plini) de lumina si iubirea lui Dumnezeu si ca în mine (ei) nu mai exista nici un gol. Sunt implinit (Copiii mei, altii) sunt împliniti, multumiti cu bogatiile interioare ale iubirii. Îti multumesc. Amin.

Rugaciune pentru vindecarea de hiperactivitate

Arhanghele Uriel, tu ai puterea de a linisti marile si de a reda stabilitatea pamântului, stiu ca ai puterea de a-i calma si linisti si pe copiii mei. Te rog sa-i ajuti sa se simta linistiti în sinea lor si sa se manifeste pasnic în afara. Te rog sa aduci pacea lui Dumnezeu în inima copiilor mei. Te rog sa ma ajuti sa am rabdare si întelegere fata de copiii mei si fata de mine. Amin.

Rugaciune pentru a deveni mai organizat

Îi chem acum pe îngerii organizarii. Va rog sa-mi ajutati copiii sa poata sa se concentreze mai bine. Va cer îndrumarea pentru a reduce haosul si dezordinea din vietile noastre. Va rog sa-mi sfatuiti copiii asupra importantei de a fi constienti si organizati si va rog 
sa-i ajutati sa-si creeze un sistem de organizare pe masurapersonalitatii lor. 
Va rog sa-mi dati îndrumari clare despre cum îmi pot ajuta copiii sadevina si sa ramâna concentrati si organizati. Ajutati-mi copiii sa-si duca lucrarile la bun sfârsit si sa le predea la timp. Va multumesc. Amin.



Rugaciune pentru Pacea si Fericirea familiei

Arhanghele Uriel, sunt îngrijorat pentru ca familia mea pare nefericita. Poti, te rog,sa ne vii în ajutor, de îndata? Întrucât acesta situatie ne afecteaza pe toti cei din casa, te rog sa intri în inima fiecaruia dintre noi si sa îndepartezi resturile de teama.

Te rog elimina greselile noastre de gândire si elimina efectele acelor greseli. Ajuta-ne sa ne eliberam de încrâncenare si sa renuntam la învinovatiri si resentimente. Cer interventia îngerilor pazitori ai fiecarei persoane din aceasta casa, ca sa aduca pace si iubire în caminul nostru. Îti multumesc. Amin.

Rugaciune pentru protejarea copiilor 

Doamne, te rog sa le trimiti copiilor mei îngerii Tai protectori, acum. Te rog sa-i înconjori pe (numele copiilor ) cu mai multi îngeri care sa vegheze asupra lor, sa-i îndrume si sa-i protejeze. Te rog, da-mi un semn daca trebuie sa fac ceva anumepentru a ajuta si eu la acest proces. Îti multumesc. Amin.

Rugaciune pentru protectie înainte de culcare

Arhanghele Mihail, te rog sa vii la mine acum si sa duci de-aici toate fiintele carenu sunt îngerii sau spiritele mele calauzitoare. Te rog sa le iei si sa le duci si pe ele siorice are legatura cu frica, direct la Lumina. Îti multumesc. Amin.

Rugaciune pentru anularea efectelor unei greseli

Draga Doamne Dumnezeul meu, recunosc ca am facut o greseala si te rog catoate urmarile acelei greseli sa fie anulate în toate directiile din timp - trecut, prezent si viitor - pentru toti cei afectati. Îti multumesc. Amin.

Rugaciune pentru împacare

 Va rog sa ma ajutati dragi îngeri, ca sa fac pace în aceasta situatie. Va rog sa neajutati pe amândoi sa vedem, fiecare, lumina si iubirea Divina din celalalt, în loc sa ne concentram pe teama si întuneric. Va multumesc, dragi îngeri, pentru aceasta vindecare. Amin.

Rugaciune pentru vindecarea efectelor stresului

Doamne Dumnezeule, Arahanghele Rafail si Arahanghele Mihail,Se pare ca stresul ma afecteza puternic si am nevoie de ajutorul vostru.Va rog sa ma eliberati de presiunile pe care eu insumi mi le-am impus.Arahanghele Rafail ,te rog sa ma acoperi cu energia si cu harul tau vindecator pentru ca trupul meu sa anuleze efectele stresului .

Arahanghele Mihail ,te rog ,sa tai si sa indepartezi efectele negative si gandurile de teama,inclusiv legaturile care imi secatuiesc fortele.Doresc sa elimin orice deprinderi de auto-pedepsire,de urgente in timp si orice alte sisteme care creeza situatii stresante.Stiu ca am suficient timp si suficienta energie,intr-adevar si va cer sa ma ajutati sa traiesc aceasta stare acum.                      
Va multumesc.Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.