luni, 24 aprilie 2017

Terapia iertarii


“Imi pare rau ca ti-am facut rau prin gandurile mele negative. Te rog, iarta-ma”.

Daca problema tine de sanatate, atunci putem spune corpului: “Imi pare rau ca ti-am facut rau prin gandurile mele negative. Te rog, iarta-ma”. 

Si repetam acest lucru cu sinceritate pana problema dispare.

Gaseste-ti o pozitie comoda.Inchide ochii.Gaseste cateva lucururi pentru care esti recunoscator. Cateva lucururi care te-au facut foarte fericit.

Imagineaza-ti cum prin fiecare inspiratie aduci in corpul tau lumina prin crestetul capului.Prin expiratie elimini prin corpul tau tot ceea ce este intunecat prin talpi.Cu fiecare inspiratie.Relaxeaza-te treptat, treptat.In timp ce te imbratisezi cu caldura.Ma iert.Ma iert pentru orice suferinta am cauzat.Pt.orice durere am cauzat.Fie ca a fost prin ganduri prin cuvinte sau prin actiunile mele.Ma iert pe mine insumi.S-ar putea ca spunand aceasta afirmatie sa simti ca ceva din tine se opune.S-ar putea sa-ti treaca prin fata ochilor multe motive pentru care nu ai merita iertarea.Este vorba de lucrurile mai mult sau mai putin rusinoasae pe care poate le-ai facut.Este vorba de toate sentimentele de rusine asociate cu acele fapte. Accepta tot ce ai faptuit. Accepta tot ceea ce ai simtit.Si simte cum cu fiecrare expiratie scoti afara aceste sentimente de rusine.Si le elimini.Inspira! Orice gand ar aparea in mintea ta te rog sa nu te sperii !Repeta in continuare cuvintele de iertare! Si imagineaza-ti ca orice gand rebel se elimina prin expiratie !



Concentreaza-te pe iertare care iti intra in inima prin intermediul aerului  pe care il inspiri in plamani
Lasa ca aceasta iertare sa-ti umple fiinta
Leagane-te pe tine insuti
Imbratiseaza-te in inima ta asa cum o mama isi imbratiseaza pruncul
Imbratiseaza-te cu tandrete si cu gingasie acceptandu-te deplin pe tine insuti  
Simte iertarea cum iti inunda intreaga fiinta si repeta de mai multe ori
Ma iert

Ramai cu aceste cuvinte in gand pentru cateva clipe !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.