miercuri, 5 aprilie 2017

Ingerii oamenilor in varsta


Odinioara batranii erau apreciati pentru intelepciune si sfaturi, azi putini mai au timp pentru acestia. Majoritatea copiilor, nepotilor isi abandoneaza batranii ca pe un bagaj uitat in gara.
Este adevarat ca este foarte dificil sa ai grija unui batran pentru ca trebuie sa dai dovada de mai multa rabdare decat ai pentru cresterea unui copil. 

Pentru cei care au batranii lor in familie se adreseaza urmatoarele rugaciuni pentru ajutor si binecuvantare.



Ingerii rugaciunilor

Dragi ingeri ai mesajelor catre Dumnezeu, va rog sa ma ajutati in rugaciunile mele sa gasesc rabdarea, iubirea si recunostinta pentru parintii mei, socrii mei, etc.
Binecuvantati grija mea pentru ei si va multumesc.


Arhanghel Raphael si Uriel,

Minunati arhangheli care va ocupati de vindecare si de iesirea din situatii dificile, va rog sa imi acordati asistenta si sfaturi pentru a avea grija celor in varsta din familia mea.
Va multumesc.

P.S. Aceste rugaciuni sunt creatie proprie, insa se pot adapta si pentru cei care lucreaza ca ingrijitori ai batranilor din azile sau la domiciliul acestora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.