marți, 12 mai 2015

Ajutor de la ingeri pentru fumat



Arhanghel Rafael cu lumina ta de vindecare verde si Arhanghel Jeremiel cu raza ta violet, va rog sa ma ajutati sa fac schimbări pozitive în obiceiurile mele.



"Vă multumesc îngeri pentru dragostea si sprijinul vostru zi de zi, dati-mi puterea si curajul sa depasesc obiceiurile mele nocive pentru organismul meu. 
Ajutati-ma sa fiu curat si multumit de viata mea. Stiu ca tutunul nu este un mod de relaxare si totul este in mintea mea. Cu ajutorul vostru voi avea vointa sa ma vindec de nevoia mea de nicotina."



Nu uitati, cheia pentru a scapa de obiceiurile proaste, este in mainile voastre, ingerii va ajuta, daca incercati sa faceti si dvs 
un efort.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.