joi, 28 mai 2015

Ce nu stiati despre spiritism



Voi raspunde prin acest mesaj celor care m-au intrebat despre spiritism, sincer nu am facut niciodata, nu am fost curioasa, dar nici nu m-a atras acest gen de a comunica cu cei de dincolo.

Cum nimic nu e intamplator, d-na Aurora Sitarus a venit in intampinarea intrebarilor pe care le aveam in legatura cu acest subiect.

Ea si-a intrebat maestrul cand a fost in Tibet si acesta i-a spus ca nu este bine sa se faca spiritism, pentru ca nu se stie cine vine, pentru ca multe dintre suflete se reincarneaza. Sfatul lui a fost sa nu se faca niciodata spiritism.

Eu prefer sa primesc mesaje in vis de la cei dragi plecati dincolo si cu asta am spus tot.

Fiecare alege in viata, asa ca dragii mei puteti face spiritism, dar acel maestru are dreptate, daca are cunoastere, stie el ceva.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.