duminică, 24 mai 2015

Raspunsuri de la ingeri pentru intrebarile noastre


"Din cauza unor probleme pe care le-am avut de la un timp, mă simt disperata.M-am rugat mult, dar ... se pare ca rugăciunile mele nu sunt ascultate si nu primesc raspuns. În loc de a simti un pic de speranta, am început să cred că, probabil, Dumnezeu ma uraste pentru un motiv oarecare (nu stiu, poate eu sunt prea rea sau este ceva în neregulă cu mine si de aceea El ma respinge ... Stiu , pare o nebunie, dar asta e modul în care ma simt). Raspund ingerii la rugaciunile noastre?" ~ Roxana

Raspunsuri

1.In primul rand nu exista pedeapsa din partea ingerilor,aceasta 
este o trasatura umana. Ei te iubesc mereu indiferent de situatie.

2.Îngerii nu pot interfera cu legile universale care, în esenta sunt planul lui Dumnezeu pentru viata ta de pe Pamant. Un înger poate vedea că rugăciunea sau dorintele dvs. sunt parte a unui lectii foarte importante in viata, de învătare pentru evolutia ta spirituala. Ei vor încerca să te sprijine în orice fel posibil, dar nu vor interveni in lectiile tale de viata.

3.În tărâmurile superioare, nu există limita de timp, dar noi le avem aici, asa că îngerii nostri trebuie să lucreze în limitele noastre de timp pe Pamant. Asta cere timp pentru a se implini ce am cerut. 

4.Avem "liberul arbitru" care constituie de multe ori o piedica in implinirea dorintelor noastre.

5.Uneori, raspunsurile sunt intr-un mod in care nu ne asteptam.
Fi atent la căile subtile in care îngerii tăi răspund rugăciunilor voastre. Ingerii mei imi spun ca lucrează prin oameni, animale si natură, cel mai adesea. Cereti ajutor ca îngerii sa trimita la tine pe cineva de incredere, evoluat spiritual care va gasi motivul pentru care nu se implinesc dorintele tale.




6.Aveti rabdare, este important pentru ca de multe ori lectia rabdarii este cea mai grea. 

7.Cei mai buni aliati in viata noastra sunt ingerii, care incearca sa ne faca viata mai frumoasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.