vineri, 15 mai 2015

Cum vindeca ingerii o inima franta de durere ?


Cuartul roz este un cristal folosit pentru vindecarea durerii emotionale.  
Pentru a permite acestui cristal să absoarbă energia negativa a inimii,puneti  cristale de cuart in pat aproape de inima ta sau foloseste un pandantiv de cuart trandafiriu pe care il porti, 
in timp ce meditezi.


Curatirea cuartului trandafiriu de energii negative
Puteti face acest lucru prin a-l pune în sare de mare,în lumina soarelui timp de patru ore sau peste noapte, in lumina lunii.

Flori proaspete. 

Cele mai frumoase flori in culoarea preferata, va lumina camera in care locuiti si va aduce o data cu parfumul lor si culoarea vesela, o prospetime si o vindecare prin puterea lor.



Rugăciuni adresate ingerilor care vindeca

Mesagerii lui Dumnezeu, arhanghelii, au puterea uimitoare de a transforma gandurile si sentimentele noastre, cereti acest lucru.

Arhanghelul Azrael este îngerul mortii si al schimbarilor,ajută la vindecarea inimilor rupte de durere si pierderilor de orice fel. 

 "Arhanghel Azrael, te rog ajută-mă si vindeca durerea mea."


Arhanghelul Camuel vă ajută să găsiti pacea personală. "Arhanghel Camuel, te rog ajută-mă să găsesc pacea, din nou."


Arhanghelul Haniel ajută femeile cu probleme de sanatate emotionala. 
"Arhanghel Haniel, te rog ajută-mă sa imi vindec inima franta de durere."


Arhanghel Jofiel este îngerul frumusetetii. 

"Arhanghel Jofiel, te rog sa aduci frumusete gândurilor mele."


Cel mai bun moment pentru a spune aceste rugăciuni este noaptea, deoarece este cel mai usor ca îngerii să lucreze cu noi in timp ce dormim.

Razi cat mai mult.
Rasul este cel mai bun medicament. Când râdem, experimentăm adevărata bucurie. Adevarata bucurie, este energia pozitiva care aduce fericire in viata noastra.



Gandirea spirituală poate ajuta, de asemenea.Am ales evenimentele majore din viata noastră, înainte de a ne naste.Aceste experiente sunt cele care ajuta sufletele noastre să evolueze. Nu suntem singuri in univers si totul va trece cu bine.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.