luni, 18 mai 2015

Dreptul divin si ingerii


Sunt mereu intrebata de ce nu ma ajuta ingerii atunci cand le cer ceva ? Depinde de ce cereti, cum cereti si cata incredere investiti in rugamintile voastre. Ingerii sunt ajutoarele lui Dumnezeu pentru ca este multa treaba de facut, iar Dumnezeu a creat ingerii cu un scop, sa il ajute. In functie de dorintele fiecaruia, exista drepturi divine, care sunt legate de bani, familia in care venim, sotul sau sotia,profesia destinata, dreptul la fericire. 



Adevarul este ca singuri alegem in viata si in functie de aceste alegeri, primim ceea ce am cerut.
Ingerii nu pot trece peste liberul arbitru al oamenilor, de aceea trebuie sa le cereti. In trecut am crezut, ca ei nu pot fi deranjati si chemati in ajutor, dar timpul si rezultatele pozitive mi-au demonstrat ca m-am inselat.
Pentru cei care imi scriu, sa le dau secretele mele, va scriu ca nu exista secrete, fiecare in momentul in care incepe sa lucreze cu ingerii primesc anumite informatii sau daca nu se descurca singuri poti fi ajutati de cei evoluati spiritual care au primit anumite initieri si au lucrat cu diversi maestri.
Daca nu sunteti multumiti de acest blog, de informatiile gratuite (in fond altii iau bani grei pentru a spune macar un ritual), cautati pe net ceea ce va place. 
Daca nu intelegeti ceea ce scriu pe acest blog, nu este de vina modul in care scriu, ci evolutia spirituala a fiecaruia. Nu toti sunt pregatiti sa primeasca anumite informatii.
Cei care cauta spectacolul in ceea ce va ofer, o sa fiti dezamagiti, nu detin bagheta magica, sunt altii care va ofera prin diverse ziare, formula secreta pentru a deveni bogati, fericiti, vindecari peste noapte, etc.




Incerc prin munca mea, sa ne ajutam reciproc pentru a gasi drumul adevarat, plin de iubire al spiritualitatii pentru ca este singurul care ne face viata mai usoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.