duminică, 24 mai 2015

Scrisoarea unui inger pentru voi



" Stiu ca ai fost nefericit si ai plans de durere, dar lacrimile tale 
le-am adunat ca pe un dar de pret pentru ca izvorau sincer din inima ta. Nu iti pierde speranta cand ma chemi pentru ca eu sunt mereu alaturi de tine, chiar si atunci cand crezi ca nu este asa.

Eu am puterea de a te ajuta, dar tu esti cel care trebuie sa crezi.


Rugaciunile fiecaruia ajung la Dumnezeu, noi suntem mesagerii lui, dar de multe ori nu se implinesc pentru ca oamenii se grabesc si nu inteleg ca fiecare lucru are timpul lui.
Daca imi trimiti ura ta, eu nu cunosc acest sentiment pentru ca eu sunt creat de Dumnezeu si sunt IUBIRE. 
Fiti asemenea copiilor, iar noi venim mereu la voi !
Iti trimit iubire divina..."

al tau inger pazitor



Cere-le ajutor ingerilor tai pazitori


Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.