marți, 10 mai 2016

CAFENEAUA INGERILOR



ASTAZI VOI INAUGURA CAFENEAUA INGERILOR PENTRU VOI

Am un talent pe care il cunosc doar cei apropiati, imi place sa descifrez tainele zatului de cafea, in care amprenta energetica a celor care beau aceasta licoare aromata, imi povesteste despre voi.
Gandurile, dorintele, problemele, framantarile, necazurile, realizarile si sperantele isi lasa urmele pe ceasca din care ati baut.

Cum functioneaza ?

Cei care vor sa afle raspunsuri si vor sa se destinda la o ceasca de cafea, o pot face online cu ajutorul meu. Nu este nevoie de prezenta voastra in fata cestii de cafea.



Pasii de urmat

1.Trebuie sa luati legatura cu mine la emailul iubirepentruingeri@gmail.com pentru a sti cine doreste sa vina in Cafeneaua ingerilor.

2.Cine doreste, va bea o cafea in linistea de acasa si se va gandi la ceea ce doreste, apoi va intoarce ceasca cu cafea, dupa ce va plimba zatul pe peretii cestii. Se vor face fotografii si acestea vor fi postate pe emailul de mai sus.

3.Voi raspunde in limita timpului disponibil. Pot raspunde oricand dupa ce voi vedea fotografiile cestii de cafea, nu conteaza ora, nu trebuie sa fiti de fata. Explicatiile vor fi postate pe privat si daca aveti intrebari, le puteti lasa acolo. Nu trebuie sa fie mai mult de 3. Asta pentru a nu ma aglomera, ca fiecare am si eu treburi de rezolvat.

4.Atentie ! Nu voi raspunde celor neseriosi sau care imi vor scrie prostii, timpul este atat de pretios incat nu il pot pierde pentru ca unii se plictisesc si vor sa se amuze.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.