luni, 16 mai 2016

Oamenii protejati de ingeri trec mai usor peste necazuri


Fireşte că e frumos să aveţi o rugăciune formală sau specifică pentru a arăta respect Universului şi creaţiilor sale şi rugăciunea catolică tradiţională către îngerul păzitor este foarte frumoasă. Este scurtă, plăcută şi uşor de amintit. Nu mă pot abţine să nu v-o împărtăşesc:

„Îngerul lui Dumnezeu,
Care eşti păzitorul meu,
Luminează-mă astăzi,
Păzeşte-mă,
Povăţuieşte-mă
Şi însoţeşte-mă pe mine
Care-ţi sunt încredinţat ţie
Prin mila lui Dumnezeu.
Amin.”


Am invatat ceva din greutatile vietii, ca este mult mai usor sa treci peste necazuri daca, ingerii te ajuta.Recunosc ca fara ei, viata mea ar fi fost saraca, pentru mine, Ingerii reprezinta lumina si speranta.

Am auzit de multe spunandu-se, ca nu trebuie sa acordam prea multa importanta ingerilor, uitand de Dumnezeu. Nu cred, pentru ca Dumnezeu i-a creat ca ajutor si nu ar exista rugaciuni speciale ale ingerilor. De multe ori cand ma rog la ingeri, sunt sigura ca ei povestesc mai departe problemele mele lui Dumnezeu, asa mi se pare mai usor. Asta nu inseamna ca il voi uita pe Dumnezeu sau voi pune pe primul plan ingerii. Dumnezeu nu s-ar supara pe mine, pentru ca ii iubesc creatia.



Sunt convinsa ca exista multi oameni care iubesc ingerii, unii care lucreaza cu ei, care au carti, bloguri si impartasesc altora din munca lor.
In singuratate, e mai usor sa lucrezi cu ingerii, pentru ca numai in liniste acestia pot lua legatura cu tine.

Multumesc lui Dumnezeu pentru creatia lui, acesti ingeri care ne iubesc neconditionat si ne ajuta daca le cerem ajutorul. Binecuvantari de la ingeri !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.