vineri, 20 mai 2016

Sunt singur de mult, de foarte mult timp, fără să am o relaţie adevărată. Mă rog întruna ca un suflet pereche să vină în viaţa mea, dar nu am reuşit să am o întâlnire de un an! Ce mă împiedică să-mi întâlnesc sufletul pereche?



Răspuns: Căutăm să-i ajutăm pe aceia care sunt singuri
şi se tem. Frica ta că vei fi singur pentru totdeauna este cea
mai mare barieră care te blochează să obţii căsătoria dorită.
Respingi această dorinţă prin acţiunile tale, care provin din
frica de singurătate. Te temi, în cele din urmă, că nu eşti demn
de a fi iubit, iar această frică diminuează intensitatea la care
străluceşti. Atrage-l pe cel drag prin cunoaşterea sigură a
naturii tale divine. Să ştii că eşti copilul iubit al lui Dumnezeu!
Aceasta este cunoaşterea care atrage spre tine tot ce-ţi doreşti,
şi chiar mai mult de atât.

Crezi că temerile tale că nu ai fi vrednic sunt ascunse, dar
de fapt ele sunt vizibile pentru toată lumea. Aceste temeri trimit
un semnal care este uşor de urmărit în multe evenimente care
întăresc la rândul lor aceste temeri. Vezi atunci că întrebarea ta
dacă eşti sau nu demn de a fi iubit atrage din univers răspunsuri
care să susţină propria ta viziune despre tine? Decide din nou
şi observă că un set nou de experienţe ţi se dezvăluie. Lumea
va întări şi mai mult gradul de atractivitate pe care tu crezi
că-l ai. Totul ţine de credinţă. Ai încredere în noi în acest caz,
dragul meu. Meriţi să fii iubit întru totul, totuşi până nu crezi tu
asta, nu vei fi martorul acestui adevăr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.