vineri, 13 mai 2016

O clarvazatoare dezvaluie secretele vietii si mortii actritei Marilyn Monroe



Am o prietena clarvazatoare din SUA, o vom numi Vivien care a stat de vorba cu Marilyn dincolo de mormant. Interviul de mai jos va prezinta niste dezvaluiri senzationale care vor lamuri mai ales misterul mortii actritei, ucigasul ei. Personal nu am crezut niciodata in sinuciderea actritei, insa au fost atatea ipoteze despre cine ar fi ucis-o, incat am cautat mereu raspunsuri clare despre asta. Am o legatura mai stransa cu actrita, de la varsta de 14 ani si mi s-a parut interesant sa public acest material.



1.Marilyn poti sa ne spui despre reincarnarea ta, pentru ca au aparut mai multe femei care au sustinut ca esti tu ?

Marilyn - Nu este nimic adevarat din toate acestea, pentru ca eu nu m-am reincarnat pana acum, sunt un spirit care inca invata si nu am ajuns la stadiul reincarnarii.

2.Persoanele din anturajul tau au fost de incredere ?

Marilyn - Absolut nimeni din jurul meu nu au fost de incredere. Poate numai catelul meu, Maf...

3.Sa vorbim acum despre faptul ca desi ti-ai dorit copii, care a fost motivul real pentru care nu ai reusit ?

Marilyn - Motivul a fost un avort pe care l-am facut cand eram la inceputul carierei mele, de atunci nu am reusit sa am un copil. Trist, dar adevarat.

4.Despre relatia ta cu presedintele Kennedy cat adevar si cat fictiune, s-au facut o gramada de speculatii....

Marilyn - Am participat din toata inima la spectacolul organizat cu ocazia zilei de nastere a presedintelui. In ciuda tuturor celor care il stiau pe presedinte, il respectam si l-am iubit cu adevarat. Imi pare rau ca si el a fost tinta celor care au complotat impotriva lui si care au fost aceeasi care m-au ucis si pe mine. Cu siguranta, nu Jack a fost ucigasul meu din umbra.

5.Daca tot ai amintit Marilyn ne poti spune cine a facut-o ?

Marilyn - CIA a fost implicata atat in moartea mea cat si a presedintelui. "Oswald a fost glontele, iar Mohrenschild a fost arma, iar CIA a apasat pe arma" El este cel care m-a ucis pe mine, apoi a urmat Jack Kennedy.

6.Si totusi s-a spus despre tine ca ti-ai dorit sa te sinucizi ..

Marilyn - Da, pentru ca totul a fost aranjat ca la carte, eu eram mereu sub influenta somniferelor pentru ca nu reuseam sa dorm, sufeream de insomnie, de aici pana la "sinuciderea mea" nu a fost decat un pas.Vreau sa se afle ca nu am vrut sa ma sinucid si e timpul ca oamenii sa afle adevarul.

7.Au aparut atatea carti despre viata si mai ales despre moartea ta...cat adevar si cata minciuna exista in ele ?

Marilyn - Toata viata mea am adus altora multi bani, se pare ca se intampla si dupa moartea mea....aceste carti aduc bani altora, personal nu toate spun si adevarul.

Mi-am luat Ramas bun de la Marilyn care ne-a oferit raspunsuri despre misterul vietii si mortii ei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.