miercuri, 5 iulie 2017

Arhanghelul Gabriel, ajutor pentru relatiile dintre copii si parinti



4. ARHANGHELUL GABRIEL

Este cunoscut si ca Abruel, Jibril, Jiburili sau Serafili (apare in iudaism, crestinism).

Numele lui inseamna “Dumnezeu este puterea mea”. Gabriel este o ea – este energie feminina si e faimosul inger care le-a anuntat pe Elisabeta si pe Maria despre nasterea fiului ( Ioan Botezatorul). Tot Gabriel este cel care i-a dictat lui Mohamed textul Coranului. Ca rezultat, el a devenit cunoscut ca “inger mesager”. De fapt “inger “ inseamna “mesager al Domnului”. Rolul lui continua in lume, ajutindu-i pe parinti in relatiile lor cu copiii si pe mesagerii umani (cei care lucreaza in comunicatii, postasi). Important este faptul ca, in cadrul primului sau rol, el ii ghideaza pe parintii care doresc sa conceapa un copil sau sa-l adopte. El da putere si curaj parintilor si ii ajuta sa creeze un mediu potrivit pentru cresterea acelui copil. In cadrul celui de-al doilea rol, Arhanghelul Gabriel ajuta pe oricine care are legatura cu arta sau cu comunicatia.

Chemati-l pe Gabriel pentru ajutor, indrumare, inspiratie, daca sinteti actor, artist, autor, jurnalist, model, muzician, reporter, cintaret, compozitor, profesor sau orice altceva care implica livrarea unor mesaje concrete sau spirituale.

Arhanghelul Gabriel ajuta la:

- adoptarea unui copil;

- conceperea unui copil;

- jurnalism si scrierea cartilor;

- in massmedia, TV si radio;

- profesori, invatatori.

Invocare: “Arhanghel GABRIEL, am nevoie de tine acum si aici. Te rog deschide-mi larg canalele creativitatii ca sa devin inspirat. Ajuta-ma sa-mi deschid mintea si inima ca sa pot da nastere unor idei originale, de o reala valoare. Trimite-mi te rog informatiile si oamenii de care am nevoie pentru a-mi realiza proiectele la cel mai inalt nivel posibil. Sustine-ma te rog energetic, si ofera-mi motivatia necesara pentru a-mi duce proiectul la bun sfirsit. Multumesc, multumesc, multumesc. Amin” (apoi ne inchinam)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.