miercuri, 19 iulie 2017

Cea mai puternica mantra de protectie divina



În fiecare dimineaţă, la deşteptare, când sunteţi complet relaxaţi, rostiţi cu glas tare următoarea formulă mantră: „Eu mă închin în fata ta, Raţiune Supremă! Eu mă închin în faţa Ta, Doamne Dumnezeule! Eu sunt robul Tău!
Doamne, Dă-mi sănătate, fericire, pace, dragoste şi puterea Luminii Tale Sfinte, Acum şi în vecii vecilor. Amin.”


Această mantră repetată în fiecare dimineaţă o să vă mărească şansele în viaţa spirituală. După ce aţi rostit această mantră, vă veţi imagina că din ceruri vine o rază puternică de lumină alb-argintie sau galben-aurie, care vă îmbracă sub forma unei cupole de biserică cu crucea deasupra şi astfel vă veţi afla sub protecţia acestei cupole.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.