sâmbătă, 1 iulie 2017

Invocarea arhanghelului Ariel



1. ARHANGHELUL ARIEL

I se mai spune si Arael. Inseamna Leul sau Leoaica Domnului si de aceea el este deseori asociat cu leii. Cand e aproape Ariel, apar tot felul de viziuni cu lei. In pictura, Ariel e insotit de lei sau e chiar infatisat cu cap de leu. Acest arhanghel e asociat cu vantul astfel incat, cand Ariel este prin preajma, simtim ca o boare.
Ariel poate sa vada spirite de natura angelica, asociate cu apa.Scopul acestui spirit este in general, sa mentina sanatatea mediului, in apropierea oceanelor,raurilor, tot ce se leaga de apa.Arhanghelul Ariel ne poate contacta sau il putem chema in misiuni de purificare si protectie, pentru noi sau pentru plante si animale de apa.Daca il ajutam noi pe Ariel, in misiunea de purificare a mediului (ecologic vorbind), suntem rasplatiti cu puteri magice.Ariel este implicat in protejarea si vindecarea naturii in special, incluzind animale, pesti, pasari, in special cele salbatice.

Ariel lucreaza in general cu Arhanghelul Raphael pentru vindecare.Il invocam pe Arhanghelul Ariel pentru:
- magie divina;
 - protectie si vindecare pentru animale de apa;Poate fi chemat oricand si oriunde. Ne imaginem adierea vantului sau ca apar lei.
 Atunci inseamna ca a sosit Ariel si vorbim cu el. Il chemam pe Ariel cind avem nevoie de o minune.

Invocare:
"Arhanghel ARIEL, te chem acum si aici si te rog sa ma ajuti in vindecarea lumii in care traiesc, si te rog sa-mi dai aprobarea divina pentru aceasta misiune importanta. Te rog sa-mi deschizi calea, si sa-mi acorzi sprijinul tau pe calea pe caream ales-o. Multumesc pentru bucuria pe care mi-o furnizeaza misiunea mea si pentru fericirea pe care mi-o aduci mie si lumii intregi. Multumesc, multumesc,multumesc. Amin”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.