joi, 24 martie 2016

Cum reacţionează subconştientul





Anul trecut, de Crăciun, o fermecătoare studentă la Universitate contempla în vitrina unui magazin un rucsac, pe cît de frumos, pe atît de scump. Se pregătea să se întoarcă în Buffalo (statul New York), pentru a petrece sărbătorile de iarnă în mijlocul familiei.Tocmai îşi spunea: “Ce păcat că nu am destui bani să-mi cumpăr acest rucsac”, cînd îşi aminti că mă auzise spunînd în timpul conferinţelor pe care le ţinusem: “Niciodată să nu terminaţi o declaraţie negativă, ci contraziceţi-o imediat şi atunci miracolele nu vor întîrziasă apară.” 


În acel moment, tînăra îşi spuse: “Acest rucsac este al meu. Este de vînzare, iar eu accept ideea că pot să-l am. Subconştientul meu va face în aşa fel, încît să-l primesc cadou.” La ora opt, în aceeaşi seară, logodnicul ei îi oferi cadou un rucsac foarte asemănător celui pe care ea îl admirase dimineaţa şi cu care se identificase mental. Ea îşi umpluse mintea cu gînduri de aşteptare a cadoului şi, apoi, a lăsat totul în seamasubconştientului, care ştia cum să-i îndeplinească dorinţa. 
Tînăra studentă la Universitatea din California de Sud mi-a spus mai apoi: “nu aveam banii necesari pentru a cumpăra acel rucsac, dar acum ştiu unde pot găsi şi banii şi orice lucru de care am nevoie: în tezaurul intern care se află chiar în mine.”

Un alt exemplu edificator: dacă spuneţi: “Nu-mi plac ciupercile” şi apoi sunteţi servit  cu o mîncare de ciuperci, veţi suferi de indigestie, căci subconştientul dumneavoastră îşi spune: “Stăpanului (mentalul conştient) nu-i plac ciupercile”. Este un exemplu amuzant,ce ilustrează diferenţele esenţiale şi modurile specifice de operare ale mentalului conştient şi a celui subconştient.

O femeie afirma: “Mă trezesc la ora 3 dimineaţa de cîte ori beau cafea seara.” În consecinţă, cînd ea bea seara cafea, subconştientul o trezea, ca pentru a-i spune: “stăpanul vrea să te trezeşti la ora 3.”Subconştientul vostru lucrează 24 de ore pe zi şi vă copleşeşte mereu cu fructele gîndurilor pe care le întreţineţi.





Cum reacţionează subconştientul 

O doamnă mi-a scris acum cîteva luni: “La vîrsta de 77 de ani eram văduvă şi copiii erau şi ei deja mari. Trăiam singură din veniturile pe care mi le asigura o mică pensiune.Ascultasem conferinţele dumneavoastră despre puterea nemărginită a subconştientului,în cursul cărora afirmaţi că ideile pot fi inoculate în subconştient prin repetarea lor, prin credinţă şi aşteptînd ca ele să se împlinească.
Am început să-mi repet frecvent, trăind intens, aceste cuvinte:
<<Sunt dorită de cineva. Am o căsnicie fericită cu un om bun,iubitor şi interesat de lucruri spirituale. Sunt în deplină siguranţă!>>




Am făcut aceste afirmaţii de mai multe ori pe zi, timp de două săptămîni şi, într-o zi, mi-a fost prezentat un farmacist mai retras. Mi s-a părut demn de a fi iubit, înţelegător şi cu credinţă în Dumnezeu. Era răspunsul perfect la rugăciunea mea. În cursul săptămînii următoare m-a cerut în căsătorie. Ştiu cu siguranţă că înţelepciunea din subconştientul meu ne-a unit,prin voinţă Divină.”

Acea doamnă a descoperit ca bogăţiile cele mai mari se află chiar în fiinţa ei.Rugăciunea ei sinceră, făcută din inimă, a penetrat adînc în subconştient, care este agentul creator. 

Din momentul în care a reuşit să creeze o imagine mentală clară a ceea ce-şi dorea, subconştientul i-a răspuns în virtutea legii rezonanţei. Mentalul profund, plin de înţelepciune, a unit cele două fiinţe, cu voia lui Dumnezeu. 
Mai cu seamă “cîte sunt adevărate, cîte sunt de cinste, cîte sunt cu nume bun, orice virtute şi orice laudă, la acestea să vă fie gandul.” Filipeni 4:8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.