duminică, 26 aprilie 2015

Rugaciune si ajutor de la ingeri pentru cineva care a trecut dincolo



Doamne Dumnezeule,

Stiu că cel pe care l-am iubit, este acasă în cer cu tine. 

Eu cer sa ai grija lui sau a ei prin dragostea Ta.
Te rog sa trimiti îngerii care au grija lor acolo în cer.

Te rog sa trimiti ingeri si pentru mine, pentru a intelege mai usor aceasta pierdere si ajută-mă sa ma eliberez de tristete si durere. 

Ajută-mă sa imi vindec greutatea din suflet care ma apasa prin aceasta pierdere suferita, astfel încât să pot reveni la viata pe care
o am alaturi de cei dragi ramasi alaturi de mine. 

Te rog sa trimiti un semn din cer, prin vise sau prin intamplari, 
astfel încât sa stiu ca cel de dincolo este bine si sunt linistita prin acceptarea acestei situatii. Amin.



Printre ingerii care se ocupa de cei care au plecat dincolo este arhanghelul Azrael, Mihail si Gabriel.

Azrael



Mihail


Gabriel


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.