marți, 7 aprilie 2015

Sabia arhanghelului MIHAIL



Cum să utilizați sabia flacarii albastre 

În intimitatea propriei camere, singur, stati pe podea, ridicati mâna dreaptă și spuneti: 

"Sinele meu si prezenta arhanghelului Mihail, da-mi sabia flacarii albastre si elibereaza-ma de 3 ori de energiile negative din trecut si de acum.Trimite raza ta albastra pe orice linie energetica negativa si distruge-o.
Pune crucea de foc ALBASTRA în fața mea, în spatele meu, in partea mea dreapta, in  partea stângă , deasupra, sub mine, lasa-o acolo pentru un timp. Sunt liber, sunt liber, eu sunt liber de orice legătură cu orice persoană, loc, condiție sau lucru din domeniul trecutului. Multumesc Sinelui meu si prezentei iubitului meu, Arhanghelul Mihail"



Mandala Sabia arhanghelului Mihail

Vizualizati crucile din jurul vostru si simtiti că sunteti liber de energia negativa, care a apăsat asupra ta din cele mai vechi timpuri. Dacă veti face acest lucru în fiecare seară timp de treizeci de nopti, o sa fiti eliberat și veti cunoaste iubirea, protectia si puterea Arhanghelului Mihail.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.