joi, 30 aprilie 2015

Rugaciunea celor 7 arhangheli




Cei sapte Arhangheli

Îngerii sunt adesea împărtiti în grupuri, numite ierarhie.
Arhanghelii actionează ca mesageri în serviciul lui Dumnezeu.
În conformitate cu cartea Apocalipsei, există sapte Arhangheli care stau în fata lui Dumnezeu, dar numai patru sunt mentionati în Vechiul Testament, Mihail, Gabriel, Rafael si Uriel.

Fiecare dintre Arhangheli are o personalitate distinctă, au toate abilitătile speciale si împreună cu divinitatea, vor veni în ajutorul tuturor celor care cer acest lucru.

Fiecare arhanghel are o rugaciune speciala care va ajuta, acestea le gasiti mai jos.

Mihail si rugaciunea lui pentru protectie



Cel mai cunoscut si cel mai puternic dintre toti Arhanghelii este Arhanghelul Mihail. El a fost primul înger creat de Dumnezeu si numele lui înseamnă "Cine este ca Dumnezeu". El este liderul tuturor Arhanghelilor. 
Un războinic care este adesea descris purtând o sabie pentru a se lupta cu fortele lui Satan, domeniul lui Mihail este de protectie, curaj, putere, adevar si integritate. Nu numai că oferă protectie fizică,de asemenea, ne protejează împotriva atacurilor psihice.

Este sarcina lui Mihail de a scăpa pământul de frica. El vă poate ajuta să fiti neînfricati, puternici si fără compromisuri, atunci când vine vorba de a face ceea ce trebuie. Chemati-l pe Arhanghelul Mihail atunci cand simtiti că aveti nevoie de protectie. El poate fi foarte inspirat si este îngerul perfect pentru când sunteti nelinistit sau nervos.Mihail ne poate ajuta să realizam scopul vietii noastre.

Datorită curajul său si a faptelor eroice, Mihail este considerat patronul politiei.Este foarte util atunci când avem defectiuni mecanice, electrice, la masină sau calculator. Ne apara si de cosmarurile din vise.

O rugăciune pentru protectie din partea lui Mihail

"Il chem pe Mihail să fie cu mine acum. Binecuvântat Inger, te rog să mă înconjori cu bunătatea ta iubitoare si umple inima mea cu puterea de care am nevoie, pentru a face munca mea. Te rog, sa ma protejezi de orice negativitate si arata-mi calea pe care trebuie sa o urmez. Dacă ma clatin, te rog ridica-mă si ajută-mă să imi revin. Multumesc."

Rugăciunea pentru abundenta de la Rafael



Rafael înseamnă "puterea lui Dumnezeu de vindecare." El este un vindecător de oameni si animale, apelati la el cand esti bolnav sau cineva drag are nevoie de vindecare.

O rugăciune pentru Abundenta

"Il chem pe Rafael să fie cu mine acum. Te rog, sa ma inconjori cu vindecarea de care am nevoie si sterge din inima mea orice negativitate. Vindecă-mă de tot întunericul si deschide-mi drumul spre dragoste si lumina. Te rog ajuta-mă să găsesc adevărata mea cale si drumul spre abundenta. Multumesc."


Zadkiel si rugăciunea pentru fericire 



Zadkiel este cunoscut ca Arhanghelul libertatii si numele lui înseamnă "neprihănirea lui Dumnezeu." El este patronul tuturor celor care iartă prin bunavointa si mila. Nimeni nu poate fi cu adevărat fericit, daca au furie si razbunare în inimile lor.

O rugăciune pentru fericire din partea lui Zadkiel

"Il rog pe Zadkiel să fie cu mine acum. Da-mi te rog, mila ta iubitoare. Ajută-mă sa iert pe cei care m-au rănit si spune-le 
celor care m-au rănit să mă ierte, la rândul lor. Nu ma lasa sa fac 
o alegere gresita, arata-mi calea cea buna. Vindeca-mi inima de durere si suferinta si umple-o cu fericire. Multumesc."

Jofiel si rugăciunea pentru întelepciune 




Jophiel, al cărui nume înseamnă "Frumusetea lui Dumnezeu" este Arhanghelul artei, frumusetii, iar darul său special ne ajută să apreciem frumusetea din jurul nostru. El ne poate ajuta cu gânduri frumoase.

Frumusetea este peste tot, iar sarcina lui Jofiel este de a ajuta la deschiderea spre acest miracol.

O rugăciune pentru inspiratie

"Il rog pe Jofiel să fie cu mine acum. Te rog, sa ma inconjori cu inspiratie. Lasă-mă să văd culorile vietii si toată frumusetea care este peste tot. Te rog, sa imi deschizi mintea si inima mea spre inspiratie, astfel încât să pot găsi cea mai buna cale. 
Ajută-mă să văd viata clar, în toate detaliile sale, cu intelepciune.
Multumesc"

Uriel si rugăciunea pentru succes 


Numele lui înseamnă "Dumnezeu este lumină."

Ingerul celor care nu gasesc un raspuns, acesta parca il sopteste la ureche si imediat gasim solutia salvatoare.

Uriel este Arhanghelul care ajuta cu dezastrele naturale, cum ar fi inundatiile si incendiile, cutremurele, uraganele, tornadele. El va ajuta sa fiti în conditii de siguranta.

O rugăciune pentru succes
"Il chem pe Uriel să fie cu mine acum. Te rog, sa ma inconjori cu întelepciune si lumina, să cunosc ce trebuie să stiu. Ajută-mă să văd barierele care împiedică succesul meu. Te rog, ajuta-ma sa vad cu inima adevărata mea cale, ca să pot merge pe ea fericit si cu succes. Multumesc."

Gabriel si rugaciunea pentru noroc


Gabriel înseamnă "puterea lui Dumnezeu." Gabriel guverneaza apa, emotia, psihicul si miscarea. Împreună cu Mihail, el este considerat unul dintre cei doi arhangheli cu rang mare. 

Gabriel aduce vesti fericite, cum ar fi nasteri iminente, la fel cum a făcut pentru mamele lui Isus si Ioan Botezătorul, Maria si Elizabeta. Pentru cei care duc dorul de a avea un copil, fie prin nastere sau adoptie, Gabriel este cel mai potrivit sa va ajute.

Gabriel actioneaza ca un vindecator în care el poate ajuta la eliberarea toxinelor corpului, gândurilor necurate ale mintii sau dureri ale inimii. Când simti ca esti atacat psihic prin influentă negativă, cheama-l pe Gabriel pentru a învinge.

O rugăciune pentru noroc

"Il chem pe Gabriel să fie cu mine acum. Te rog, sa cureti inima si sufletul meu de toata negativitatea si indreapta-ma spre toate lucrurile bune.Ajuta-ma sa gandesc pozitiv si ca răspuns, toate lucrurile bune sa vina la mine. Multumesc."


Chamuel si o rugăciune pentru dragoste 




Numele lui înseamnă "Cel care vede pe Dumnezeu." Camuel este cunoscut ca cel mai plin de compasiune din toti ingerii.

Camuel te poate ajuta în căutarea unei suflet pereche, precum si cu dorinta de a repara si vindeca orice relatie cu probleme.
Ori de câte ori sunt relatii nesănătoase, cum ar fi gelozia, dependenta de partener sau nesiguranta, Camuel trebuie chemat pentru îndrumare si sprijin.

Dacă există probleme între un părinte si copil,lipsa de iubire de sine, Camuel poate lumina aceasta cale. Când cineva a părăsit viata prin moarte, divort sau separare Camuel poate ajuta la ameliorarea durerii. El va sta cu tine cat timp e nevoie si iti ajuta inima să se vindece.

Cand emotiile negative, cum ar fi depresia, lipsa de speranta sau disperare sunt in sufletul tau, Camuel iti da o mana de ajutor.

O rugăciune pentru dragoste

"Il chem pe Camuel să fie cu mine acum. Te rog, umple inima mea cu dragoste pentru toti cei din jurul meu. Iubirea din inima mea ma face fericit pe mine si pe ceilalti din jurul meu. Multumesc."


6 comentarii:

  1. Am reusit sa fac exercitiul coaja de ou este exceptional

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca Arhanghel pazitor pentru mine este Arhanghelul Mihail
    Aveti foarte multe informatii interesante pe blogul dvs, am rugaciuni catre Arhangheli si catre ingeri, am rugaciuni culese de catre mine pe care le spun aproape zilnci seara si sunt constienta de efecetle acestora la fel spun si pslamii, am cerut dezlegare de la preot

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe peretii coajei de ou eu ma viziulizat pete gri si foarte multe fisuri, subtiri dar foarte multe
    Mie imi place foarte mult cand sunt pe strada sa mi imaginez ca sunt inconjurata de pereti de caramizi cu perete de oglinzi reflectorizant , un exercitiu reiky care imi place foarte mult si am simtit pe propria piele efectele impotriva altora

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumiri pentru aprecieri, ma bucur ca va ajuta ceea ce postez eu si sper ca ati inteles mesajul meu referitor la blogul dvs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pot chema ingerii ca sa ajute alte persoane?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Cititi despre asta aici http://iubirepentruingeri.blogspot.ro/2017/04/rugaciuni-binefacatoare-de-la-ingeri.html

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.