sâmbătă, 25 aprilie 2015

Sfaturi pentru a intra in legatura cu ingerii tai



Ingerii sunt mesageri ai lui Dumnezeu si doresc să vă ajute în toate domeniile vietii tale, de la ceva banal, cum sa gasesti un loc de parcare usor la obtinerea unei case noi, potrivite pentru tine. Dar ei nu te pot ajuta, dacă nu ii întrebi. Din moment ce toti avem liberul arbitru, ei au nevoie de permisiunea ta inainte de a te putea ajuta.

Mai jos sunt 10 sfaturi pentru a cere, a primi si a accepta ajutorul de la îngeri, indiferent dacă acestia sunt ingerii pazitori (fiecare are cel putin doi) sau arhangheli (mai puternici decât îngerii păzitori):


1.Regula numărul unu la conectarea cu îngerii este de a cere ajutor. Ei nu te pot ajuta, dacă nu ceri ajutorul lor.Există multe moduri diferite de a cere ajutor: verbal, mental sau prin cuvântul scris, de exemplu.




2.Fi atent la semne. Când îngerii sunt aproape, se va simti mirosul de trandafiri, ai putea găsi o pană albă,s-ar putea auzi muzica frumoasă. Observa ce este in jurul tau. 



3.Un zumzet intr-una din urechi. Când am început conectarea cu îngerii, am dezvoltat un sunet zumzet intr-una din urechile mele. Acest zumzet sau apel nu este tiuitul obisnuit al urechilor,ci mesaje de la îngeri în inconstientul tau.


4.Visul. Cere îngerilor să intre în visele voastre, veti primi mesaje pe care vi le amintiti după trezire. Păstrati un caiet, pix, astfel încât să puteti scrie visul de îndată ce o sa va treziti.Multi oameni nu isi amintesc visele lor, de aceea e mai bine sa le notati.


5.Meditatia. Se spune că rugăciunea este modul de a vorbi cu Dumnezeu, meditatia este ascultarea de Dumnezeu.Când vă permiteti să vă relaxati într-o stare meditativă, esti mai deschis la primirea de mesaje de la îngeri.Înainte de a începe meditatia ta, pune o întrebare la care ai dori îngerii tăi sa-ti răspundă sau cere o solutie la o problemă pe care încerci să o rezolvi. În timpul meditatiei, vei primi îndrumare la cerere.

6.Coincindente. Uneori, îngerii iti vor răspunde prin "coincidente". Ca fiecare om am avut uneori indoielile mele, cu privire la ceea ce fac.Le-am cerut ingerilor mei, sa-mi dea un semn că am fost pe drumul cel bun. Am primit pana la urma raspunsul.Acest lucru functioneaza si la ghizii spirituali.

7.Cristale. Pietrele si cristalele va pot ajuta să vă conectati cu îngerii si să primiti mesajele lor. Unele cristale care sunt favorabile, vă ajuta să vă conectati cu îngerii dumneavoastră, acestea sunt cuartul alb, ametistul sau cuartul roz.

8.Fotografiile.Unele fotografii contin sfere, care indică prezența angelică.

9.Natura. Pleacă în natură. Când vă conectati cu natura, sunteti mai receptiv la mesajele angelice. Amintiti-vă că noi suntem o parte a naturii la fel de mult ca si plantele si animalele.

10.Ego-ul. Uneori te poti simti blocat, crezi ca nu vei obtine nimic (vorbesc din experienta).In aceste momente, ego-ul este un obstacol in calea ta, dar cere-i ajutorul Arhanghelului Mihail pentru eliberarea de indoieli si stabilirea unei legaturi cu taramul angelic.

Lucrul cu îngerii si primirea ajutorului, îndrumarea lor îmbunătăteste viata ta într-un mod considerabil, care nu se va realiza, daca nu treci la actiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.