marți, 28 aprilie 2015

Rugaciunea ingerului norocului pentru o viata reusita


Barakiel aduce noroc

Barakiel este un înger din cele mai vechi timpuri  si el este un conducător din ordinul Serafimilor. 

Numele lui înseamnă "binecuvântarea lui Dumnezeu." 
El este îngerul norocului, te ajuta cu deschiderea inimii tale, 
astfel încât să puteti primi darurile abundentei.
El va ajuta, de asemenea să păstrati o atitudine pozitivă, te incurajeaza prin schimbarea vietii tale in bine, 
mai ales din punct de vedere financiar.




Rugăciune pentru Barakiel

"Barakiel, deschide inima mea, pentru a primi binecuvântările si norocul care mă asteaptă. Acum si aici invit aceste daruri de abundentă în viata mea. 

Ajută-mă să gandesc pozitiv, sa pot fi un magnet de atractie pentru lucrurile bune din viata mea, asculta te rog, dorintele inimii mele.
Multumesc pentru ajutor si arata-mi un semn prin vise sau intamplari, ca ai ascultat ceea ce te-am rugat."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.