joi, 21 iulie 2016

Parerile celor care au reusit in viata cu ajutorul gandului



Foametea, Seceta si problemele de genul cu care multe tari se confrunta, nu se datoreaza(doar) gandurilor acelor persoane, in acele situatii.
Cred ca stim cu toti, ca suntem facuti din Energie. Totul este format din energie. Daca pui o piatra, o pasare, un copac, o bucata de metal, orice... la un microscop puternic, vei vedea atomi, energie. Totul este Energie.

Iar Foametea, Seceta, si problemele de genul, se datoreaza energiei Colective. Nu spune nimeni "Ai o viata nasoala, gata, tu esti de vina!". Participi si tu cu propriile tale ganduri, convingeri si sentimente, intradevar. Dar ca sa creezi foamete intr-o tara intreaga, e vorba de energia colectiva. Sunt atatea tampenii pe internet care iti umple mintea cu lucruri negative, TV-ul numai violuri, crime, jafuri...stie sa arate.
Daca numai TU, o singura persoana, ai puterea de ati influenta propria ta viata, gandeste-te ce se poate intampla cand milioane, miliarde de oameni gandesc aceleasi ganduri negative, aceleasi convingeri negative... si acea energie la nivel Colectiv (NU personal), trebuie sa se manifeste intr-un fel/loc sau altul.

Alege sa Fi Tu Sursa a ceea ce iti doresti (Iubire, Sanatate, Pace, Intelegere,etc), si vei vedea ca lucrurile, persoana cu persoana... incep sa se schimbe.

Daca cititi cartile potrivite, puteti intelege ca "New Age" nu e doar un "Bull Shit".
Trebuie sa ai rabdare, nu sa citesti 10 pagini si sa ai impresia ca detii toate raspunsurile. Cerceteaza, nu judeca.  Alex






VIATA E SIMPLA DACA INTELEGI; DE-A LUNGUL ANILOR AM FOLOSIT ACEASTA LEGE FARA SA IMI DAU SEAMA, MEREU AM AVUT PARTE DE CEEA CE MI-AM DORIT: AM OBSERVAT CA ATRACTIA MEA AM AVUT-O DUPA 2-3 ANI, DUPA CE AM VAZUT MAI MULTE MATERIALE DE ASTEA AM INTELES-O PE DEPLIN´, ACUM SINGUR IMI CREEZ VIITORUL SI NU TREBUIE DECAT SA MA CONCENTREZ PE ACEL CEVA CE IMI DORESC SI SA AM PUTINA RABDARE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.