sâmbătă, 16 iulie 2016

Rugaciune pentru casatorie


”Doamne Dumnezeul nostru,te rog ajuta-ma si pe mine sa-mi intilnesc sufletul meu pereche,care sa fie dupa placul Tau si al meu, cu care sa-mi formez o familie, sa ne iubim si sa ne respectam reciproc, sa fim impreuna la bine si la rau, pina la adinci batrineti.
Ai mila Doamne de sufletul meu singuratic si deznadajduit si 
ajuta-ma Doamne sa imi intilnesc sufletul meu pereche si sa-mi intemeiez o familie cit mai curind..Amin”


-Doamne,Iti multumesc pentru ca ai indrumat iubirea spre mine!

-Doamne,Iti multumesc ca m-ai facut demn de dragostea Ta si de cea a oamenilor! 

-Iubirea Ta ma implineste.Doamne,Iti voi fi vesnic recunoscator.Amin.

Slava Tatalui,Fiului si Sf.Duh si acum si pururea si-n vecii,vecilor.Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.