miercuri, 6 iulie 2016

Sageti si sabii de lumina



Cum mă apăr de săbii de lumină? Aveţi Coloana de lumină a Arhanghelului Mihail din Shamballa şi vă îmbrăcaţi cu ea pentru protecţie. Este importantă informaţia, energia şi vibraţia săbiei. Poţi supravieţui loviturii unei spade, florete, dar dacă este vorba de o sabie de samurai sau o spadă de cavaler cruciat sau a lui Ştefan cel Mare sau de sabia Mântuitorului este altceva.
Arhanghelii fac voia celui care îi are în subordine şi atunci pot lovi la voinţa lui un individ, de aceea este necesar să ştim să ne apărăm şi de arhangheli.

Flacăra lui Saint-Germain este Lumină. Ea nu distruge pentru că ştie că ăla este negativ, ea este de o anumită vibraţie şi, automat, topeşte tot ce este - ea este ca şi căldura, caldă şi topeşte gheaţa, dar nu înseamnă că, căldura vrea să topească gheaţa - ea aşa este. Repet: căldura topeşte gheaţa; asta nu înseamnă că această căldură a fost făcută special ca să topească gheaţa - nu! - puse în contact, topeşte gheaţa. Şi asta nu înseamnă că Flacăra lui Saint-Germain este făcută special să anihileze răul. Ea oricum distruge dacă o trimiţi. Am o legiune, mă rog, un comando de ENM-uri, da? De gândaci, da? Şi trimit Flacăra lui Saint-Germain. Poate pentru că ea este neutră în sine. E ca apa. Este. Are nişte caracteristici care permit să fie folosită în chestiile alea. Eu răspund de instrumentul ăsta pe care îl folosesc. Flacăra lui Saint-Germain nu face rău. Mă gândesc că dacă cineva are vibraţie foarte joasă şi trimiţi Flacăra lui Saint-Germain şi îl mai şi îmbraci în ea, probabil că nu se va simţi foarte bine. Ai un demon întrupat care trebuie să îşi îndeplinească menirea ca înger păzitor al karmei. Şi atunci, probabil că dacă îi trimiţi Flacăra lui Saint-Germain şi îl mai şi îmbraci în ea, nu îi va fi prea moale. Iar tu plăteşti treaba asta că nu ai voie să îl arzi. Dar mă refeream la Flacăra lui Saint-Germain ca utilizare în terapie, la distrus ENM-uri, ENBF-uri şi alte ECMuri.



Să vă spun câte ceva despre săgeţile de lumină. Înseamnă că am un arc şi atac sau mă protejez. E valabil şi pentru suliţele de lumină. Săgeţile de lumină sunt specifice călugărilor shaolini. De exemplu: există cineva care emite şi eu am în mine spaţii, ăla emite, eu, ca să îl opresc, dau drumul la 9 spaţii şi mai dau drumul la 9 şi pentru chakrele posterioare. Sau dau drumul săgeţilor. Ce înseamnă săgeţi - o undă de lumină care ştiu eu că loveşte exact pe chakra respectivă şi o blochează, astfel încât respectivul să nu mai emită. La nivel astral, armele sunt multe şi de categorii diferite. Veţi primi şi voi în funcţie de ce anume aveţi nevoie sau poate că le aveţi deja, dar nu ştiţi să le folosiţi. Trebuie să învăţaţi să faceţi măsurători pe un nume. Apoi să faceţi acurateţea măsurătorii. Nu îţi trebuie foarte multe date ca să ajungi la cineva. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.