vineri, 14 august 2015

DATORIA NOASTRA FATA DE NATURA






"Pentru tot ceea ce noi luam din natura, aer, apa, caldura, razele soarelui,noi adunam o datorie fata de sus . Si cum nu ne putem plati aceasta datorie cu bani, trebuie sa ne-o platim cu dragoste, recunostinta, cu respectul nostru si cu vointa de a studia tot ce a scris in marea sa carte.

Apoi ne vom plati facind bine tuturor creaturilor sale, dindu-le caldura,lumina noastra. Numai astfel putem plati natura. 

Nu suntem obligati sa inapoiem aerul, nici apa pe care am baut-o.
Cum am putea fabrica aerul,apa,caldura sau lumina soarelui?
Noi am primit de la pamint trupul si il vom inapoia intr-o zi; atit timp cit traim nu ni se cere sa-il dam . Dar ceea ce am putea da sunt emanatiile luminoase, fiindca omul a fost creat in atelierele Domnului pentru a radia, straluci , pentru a trimite raze in intregul univers. 

El a primit o esenta de lumina pe care o poate amplifica fara incetare, o poate activa si trimite in spatiu, cu conditia de a exersa, in caz contrar va da numai intuneric.

In planul fizic suntem limitati , dar in planul spiritual posibilitatile sunt infinite si noi putem da de o suta de ori mai mult decit am primit."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.