vineri, 14 august 2015

IUBITI FARA SA ASTEPTATI SA FITI IUBITI





"Daca asteptati intotdeauna sa fiti iubiti , nu veti fi niciodata fericiti,
pentru ca contati pe lucruri foarte nesigure. Intr-un moment veti fi iubiti, dar in momentul urmator nu se stie ce se va intimpla. Nu trebuie sa contati pe iubirea celorlalti . Ea poate va veni, bineinteles poate veni chiar neincetatat si daca vine este binevenita, dar nu trebuie sa contati pe asta.

De aceea va spun " vreti sa fiti fericiti? Nu cereti sa fiti iubiti, dar voi iubiti, zi si noapte ,si veti fi fericiti fara incetare. 

Poate intr-o zi veti intilni o dragoste formidabila... Da, de ce nu ? " Aceasta poate veni , dar n-o asteptati.

Iata cum am rezolvat eu problemele: eu contez pe dragostea mea,
vreau sa iubesc si daca ceilalti nu vor sa iubeasca, este treaba lor, ei vor fi nefericiti, dar eu sunt fericit . Si iata problema rezolvata."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.