luni, 31 august 2015

RUGĂCIUNE DE ÎNDEPĂRTARE A FARMECELOR GENERALIZATE PE FAMILII, CASĂ, SPOR





RUGĂCIUNE DE ÎNDEPĂRTARE A FARMECELOR GENERALIZATE PE FAMILII, CASĂ, SPOR 


Atunci când vrăjile sunt generalizate pe familie, casă, spor se zice rugăciunea de îndepărtare şi dezlegare a farmecelor şi vrăjilor: 

„Să se nimicească vraja cu lut, vraja cu creier, de broască, vraja cu păr de femeie, vraja cu ou de pui sugrumat, vraja cu cârtiţă, vraja cu rac, vraja cu talpă de şobolan mort, vraja cu piei de şerpi, vraja cu sânge şi maţe de arici, vraja cu ştreang de om spânzurat, vraja cu liliac, vraja cu ţărână de la cai, vraja cu seu de vacă, vraja cu sarea vitelor, vraja cu culcuş de iepuri, vraja cu mâna de om mort, vraja cu ţărână de mormânt, vraja cu vine şi gâtlej de lup, vraja cu zgură de la cuptor părăsit, vraja cu scamă de lup, vraja cu piedică de la mort, vraja cu păr de la mort, vraja cu coţofană, vraja cu clocitură de la raţe, vraja cu apa de la lac, vraja cu apa de fântâna părăsită, vraja cu răspântii din drum, vraja cu cărbuni, vraja cu luatul anilor vacilor şi oilor împrejurul Sărbătorilor Sfântului Gheorghe, vraja cu luatul mâinii şi vraja cu luatul păşunilor, şi a toate semănăturilor de grădină, vraja cu usturoi descântat la ziua Sfântului Andrei, vraja cu streche, vraja cu vărsături de la câini, vraja cu praf de la găină, vraja cu cioc de cioară, vraja cu mătură lepădată, vraja cu pantaloni lepădaţi, vraja cu arsură, cu marmură, cu cremene, cu hârtie, vraja cu broască cusută la gură, vrajă cu făină măcinată în sac, vraja cu turtă de grâu şi piept de femeie, vrajă cu legatul cununiilor flăcăilor şi fetelor, vraja de adus prin farmece pe cel care ţi-e drag, vrajă cu mătăgună de trai sau în casă şi de pagubă şi de urât şi de nebuneală şi de despărţire de soţ, vraja cu aruncat spurcat în faţa casei şi în spatele casei, vraja cu lucru spurcat şi aruncat în aşternut. Să vii, Dumnezeule, să iei vraja şi strigarea şi încercarea şi pârâciunea de pe lume şi din casa noastră şi de la masa noastră şi din sălaşul nostru şi din ţărâna mea şi din grădina mea şi din livada mea şi din viaţa mea, din meşteşugul meu şi din negustoria mea şi din sporul meu, din lenea mea, din punga mea cu sare, din hainele mele şi să-l treci din vad în vad şi să-l duci prin munţi şi codri pustii nelocuiţi de nici o fiinţă omenească, iar pe noi şi pe copiii noştri şi pe cei ce se vor naşte din nou, de acum înainte, să ne laşi curaţi, luminaţi, curaţi ca soarele senin ce luminează în cer şi să ne laşi după cum ne-a lăsat Domnul lisus Hristos pe pământ. Amin”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.