vineri, 14 august 2015

Rugaciuni universale puternice



RUGACIUNE PENTRU ARMONIE

Trebuie mai intii sa va armonizati cu Domnul, Principiul Creator,
Cauza primordiala. 

Spuneti: "Dumnezeul meu, pina in acesta zi nu am fost nici intelept nici instruit, dar imi vad greselile si sunt pregatit sa ma
indrept, Te rog, da-mi iertarea Ta. 

De acum inainte vreau sa fiu in armonie cu Tine. Trimite-mi lumina Ta ca sa nu calc poruncile Tale.
Ingaduie-mi sa Te contemplez. Te voi asculta, voi implini vointa Ta".




Va adresati apoi Ingerilor si Arhanghelilor: "Deseori ati venit sa-mi
aduceti mesaje din partea Creatorului ca sa ma avertizati sau sa ma
luminati, dar aflindu-ma in tumultul pasiunilor nu v-am auzit vocea. Va rog, continuati sa-mi aduceti lumina, pentru ca vreau sa va ascult. 
Stiu ca sunteti cei mai mari slujitori ai lui Dumnezeu, va respect si va iubesc".

Apoi va adresati Maestrilor, binefacatorii umanitatii, tuturor celor care s-au sacrificat pina la capat pentru cauza divina: "Maestrilor, nu v-am ascultat, crezind ca tot ce conteaza este stiinta omeneasca. Acum vad ca ceea ce ati inteles si ati descoperit era adevarul, esentialul, voiesc sa va ajut si sa va slujesc. Trimiteti-mi cunoasterea si cunostintele voastre".

Va armonizati apoi cu intreaga umanitate. Vorbiti astfel: dragii mei
frati si surori, fie ca pacea si armonia sa domneasca intre noi! Sa ne uitam slabiciunile si imperfectiunile, sa uitam raul pe care ni l-am putut face si sa lucram impreuna in cimpia Domnului pentru a transforma pamintul intr-o gradina a paradisului unde sa traim ca fratii".



Vorbiti apoi animalelor: "Voi, care la inceputul creatiei traiati cu noi
in armonie si pace, trebuie sa va ajutam deoarece din vina noastra ati devenit cruzi, iar conditiile voastre de viata sunt dificile. Va trimit lumina pentru a avansa rapid pe calea evolutiei".


Vorbiti si plantelor: "O, voi plante, arbori, flori atit de incintatoare
care acceptati sa ramineti in nemiscare si sa suportati toate intemperiile, ce exemplu sunteti pentru noi! Va multumesc pentru hrana, frumusetea si parfumul florilor. Va trimit cele mai bune ginduri, vreau sa fiu in armonie cu voi. Daruiti-mi prospetimea si puritatea voastra iar eu va voi darui dragostea mea".



Vorbiti pietrelor: "Voi care sunt sprijinul omenirii, solul pe care
calcam, voi care de mii de ani dati un exemplu de stabilitate, care ne 
ingaduiti sa va folosim in ridicarea caselor noastre si a atitor alte constructii minunate, dati-ne forta voastra., in schimb noi va vom da pe a noastra pentru ca intr-o zi, in viitor, sa va puteti trezi... Fie ca armonia sa domneasca deacum intre noi".


Inchideti ochii si repetati si repetati intregului univers: " Va
iubesc, va iubesc, va iubesc, sunt in armonie cu voi".
"Doamne Dumnezeule Atotputernic,
Creatorul Cerului si al Pamintului,
Stapinul Universului,
Sursa vietii eterne,
Lumina orbitoare a luminii,
Iubire si implinire,
Te rugam din toata inima, din tot sufletul, din tot spiritul,
implineste-ne ruga si trimite Spiritul Tau de Iubire, Intelepciune,
Adevar pentru ca sa se instaureze definitiv in Ghidul si invatatorul nostru pentru a putea implini telurile Tale care sunt Imparatia si Dreptatea Ta pe pamint si Era de Aur printre oameni.
Iar noi sa participam deplin la aceasta lucrare mareata sa te
facem cunoscut ca Iubire, Frumusete, Splendoare in intreaga lume".
Amin, asa sa fie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.