vineri, 14 august 2015

FORMULE DE CONSACRARE



1.Ardeti tamiie si spuneti:

" Prin Atotputerea nelimitata a Numelui lui Dumnezeu,IOD HE VAU HE, si prin Atotputerea Mamei Divine si a cuvintului Magic, fie ca toate entitatile impure si malefice sa fie izgonite din acest loc(sau obiect).

Va daruiesc acest loc (sau acest obiect), O, Doamne Dumnezeule,
Tatal nostru; O, Mama Divina; O, Hristos; O, Duh Sfint, pentru
onoarea voastra, pentru slava voastra, pentru Lumina, pentru a nu
intra in stapinirea nici unei forte contrare. Amin. Asa sa fie!"



2. "Dumnezeul meu, lumineaza-ma! Fiecare lucru sa-mi apara
asa cum l-ai creat Tu. Lumineaza-mi calea!"





3. "Doamne, fa-ma sa dispar in eternitatea Ta si in Imensitatea
Ta, iar in locul meu, vino sa locuiesti si sa te manifesti Tu:
ca intelepciune prin inteligenta mea,
ca iubire prin inima mea,
ca putere prin vointa mea.
Pentru ca Imparatia Ta si Dreptatea Ta sa coboare pe pamint.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.