luni, 17 noiembrie 2014

Alinare pentru moarte






Uitam de moarte pentru a putea trai.
Asta imi aminteste un caz al meu cand o fata de 18 era obsedata de moarte tot timpul.
I-am spus ca noi toti plecam de acasa si nu stim sigur, daca ne mai intoarcem, asta nu ne opreste sa ne traim vietile.
S-a vindecat pana la urma si si-a invins spaimele.
E greu sa pierzi pe cineva, mai ales daca acea persoana ne este draga si avem impresia ca nu vom putea trai fara ea.

Moartea ramane un mister si nu exista inca o reteta anume pentru a aduce alinare in sufletul celor care au pierdut pe cineva. Dar incercam prin cuvinte, pentru ca ele au o putere enorma, de vindecare sau de ranire a sufletului. De cate ori nu am jignit persoana respectiva, desi nu curge sange la vedere, in inima raman rani adanci.

Nu trebuie sa ranim pe nimeni, pentru ca Zaharia Stancu avea o vorba La vârsta mea nu mă mai pot certa cu nimeni, fiindcă nu mai am timp să mă împac.

Se spune ca, celor buni moartea le apare ca ceva frumos, iar celor rai ca un monstru.

De ce murim ? Exista un ciclu in natura care trebuie respectat, nu numai oamenii mor, ci si plantele si animalele.

Nu este usor sa vindeci sufletul cuiva care e bucati dupa moartea cuiva drag, mai ales unei mame care si-a pierdut copilul.  

E limpede ca nu e usor de acceptat, dar lupta se da in interiorul persoanei, depinde de vointa fiecaruia cat de repede se poate vindeca. O vindecare partiala, fara a uita insa pierderea suferita.






Intr-o zi va intelege, a spus ingerul unei fetite care murise si o conducea spre lumina, referitor la mama ei care a ramas in urma. (Orasul ingerilor - City of Angels).


Noi inca nu intelegem moartea si nu vrem sa o acceptam, dar este o realitate cu care ne vom intalni intr-o zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.