marți, 11 noiembrie 2014

Cu masca sau fara masca ?


Se spune ca examenul vietii este cel mai greu, pentru ca nu stii subiectul si nu ai de la cine sa copiezi.
Mereu am fost sincera cu oamenii din jurul meu, am incercat sa ii ajut dezinteresat, dar am platit destul de scump aceasta sinceritate.
Cel mai mult doare tradarea pentru ca atunci cand ii spui cuiva un secret, acela care se considera a fi prieten adevarat, are grija sa il spuna la dusmani.

Asa ca in viata functioneaza cel mai bine mastile, pentru ca in spatele lor, cel care joaca cel mai bine scena din viata ta, are grija ca tu sa cobori la nivelul lui, pentru ca el nu poate fi ca tine.

O vorba inteleapta spune, sa nu te certi niciodata cu un prost, pentru ca te va ingenunchia la nivelul lui si te va ucide cu experienta.




Din pacate pentru mine, nu stiu sa joc teatru si nu am avut in viata mea o masca. Pentru mine, masca reprezinta minciuna, ipocrizia si falsitatea celor care o folosesc.


Culmea este ca unii din acesti oameni care se cred evoluati spiritual fac asta cu destula seninatate, adica nu pot fi sinceri, iar in inima lor mai exista invidie pentru semenii lor.

Exista si concurenta in domeniul paranormalului, mai ales ca lupta e atat de dura, de frica pierderii clientilor, asa zisi discipoli.

     Vorba maestrei mele, loviturile primite de la ceilalti, imi dovedesc mie, ca sunt puternica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.