luni, 17 noiembrie 2014

Mantra muzicala puternica






Mantrele sunt silabe, cuvinte sau fraze cu incarcatura spirituala, care prin repetare, produc efecte binefacatoare in fiinta ta pe toate planurile: fizic (vindecare), mental (impacare, armonizare) si spiritual (stari de iluminare).

De cate ori nu am avut piedici in viata si ne-am simtit pierduti in aceasta lume mare si nepasatoare, poate am avut nevoie de ajutor, dar nu am stiut unde sa il cautam ?


Mantrele reprezinta o cale de eliberare, de transformare a energiei negative intr-una pozitiva, cu conditia sa fim pe aceeasi lungime de unda cu ceea ce ne trasmite mantra.

Personal, pe mine m-a atras aceasta mantra, care imi aduce o stare de pace interioara si ma simt eliberata dupa ce o ascult. Nu este obligatoriu sa ascultati aceasta mantra.

Alegeti ce mantra credeti ca va atrage mai mult si aceasta va ajuta la vindecarea dvs din toate punctele de vedere.

Incercati sa ascultati minim o mantra pe zi si veti simti binecuvantarea lor.

Nu au contraindicatii pentru cei care sunt de alta religie si nu trebuie sa va simtiti vinovati daca nu rezonati cu acestea.

Sa va fie de folos !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.