miercuri, 8 iunie 2016

Rugaciune puternica cu efect imediat




Doamne Dumnezeule, Tată Ceresc, Creator Divin, dacă eu și familia mea, rudele mele, moșii și strămoșii mei, Ți-am greșit ție, de la Creație și până astăzi, te rog, Doamne, iartă-mă și iartă-i, Doamne, te rog, șterge, purifică, curăță, vindecă, îndepărtează toate amintirile dureroase, răutățile ascunse, energiile negative, eliberează-mă pe mine (prenumele) de toate păcatele din trecut și dă-mi puterea de a nu le mai repeta.

Te rog, Doamne, înlocuiește toate relele ce s-au făcut vreodată de dușmani asupra mea cu iubire necondiționată, sănătate, prosperitate, abundență, iubire și armonie.




Te rog, iartă-mă, iubește-mă, binecuvântează-mi trecutul, prezentul și viitorul, căci eu (numele) mă căiesc pentru păcatele mele.


Mulțumesc, Doamne Sfinte! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.