marți, 7 iunie 2016

Rugaciunea Sf.Anton



(IV) Sf. ANTON

Sfinte Antoane, tu ai primit de la Dumnezeu darul de a-i ajuta pe cei nevoiaşi şi săraci, ajută-mă să-mi procur pâinea cea de toate zilele. Iată în ce greutăţi mă aflu eu (şi familia mea). Nu ştiu ce să fac şi încotro să mă îndrept. Faptele tale minunate au aruncat o rază de speranţă şi în sufletul meu şi mă îndeamnă să alerg la mijlocirea ta.Ştiu că Dumnezeu, care orânduieşte toate, cunoaşte starea mea, dar nu sânt vrednic să apar în faţa lui. De aceea cer sprijinul tău. Vin cu toată încrederea la tine, sfinte Antoane! Ai milă de mine (şi de familia mea). Luminează mintea şi mişcă inima celor mai mari ca să ia o hotărâre bună în situaţia mea: fă-i să înţeleagă greutăţile în care mă zbat eu (şi familia mea).Locul de muncă potrivit înseamnă pentru mine câştigarea celor necesare existenţei mele (şi a familiei). De aceea, te rog, ajută-mă să găsesc un serviciu potrivit, ca să trăiesc cinstit din munca mea. Nădăjduiesc că mă vei ajuta. Voi stărui în această rugăciune până când ea se va împlini.Amin.(V) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.