joi, 1 octombrie 2015

Afirmatii Zilnice



1. Merit tot ce este mai bun de la Viata!

2. Ma iubesc pe mine insami, iar aceasta iubire imi vindeca Viata !

3. Universul ma iubeste si are grija de mine !

4. Ma abandonez complet in Iubire!

5. Traiesc o poveste de viata ideala!

6. Totul este perfect in viata mea!

7. Aleg sa fiu liber(a)!

8. Ma deschid catre o viata fericita si implinita!

9. Sunt constient(a) de tot ce eu reprezint cu adevarat!

10. Am o minte sanatoasa si lucida!

11. Cred in puterea de vindecare a corpului meu. Imi apreciez si imi iubesc corpul!

12. Ma abandonez cu incredere in Puterea Prezentului! Sunt in siguranta!

13. Spun intotdeauna ce am de spus. Ma exprim liber si vorbesc numai din perspectiva iubirii!

14. Accept cu bucurie Viata!

15. Ma bucur de intelegere si de crestere spirituala!

16. Lumea este un loc prietenos!

17. Ma simt implinit(a)!

18. Sunt curajos/curajoasa si independent(a)!

19. Imi iert trecutul. Acesta nu mai are nicio putere asupra mea! Aleg momentul prezent si ma eliberez de experientele trecutului. Sunt liber(a) acum si am certitudinea ca viitorul meu este sigur si luminos! Multumesc! Multumesc! Multumesc!

20. Astazi imi propun sa fiu mai atent(a), mai prezent(a) si mai plin(a) de iubire! Viata este frumoasa si orice clipa merita traita din plin asa cum este ea. Merit sa fiu fericit(a). Aleg sa las la o parte suferinta, tristetetea, durerea si orice forma de rezistenta si aleg sa ma deschid catre pace, bucurie si sa am incredere. Sa am incredere deplina ca totul este bine asa cum este si ca totul ma conduce doar catre un bine si mai mare. Multumesc pentru fiecare zi din viata mea! Multumesc!

21. Sunt deschis(a) catre prosperitate si succes. Primesc cu bratele deschise bunastarea in viata mea. De asemenea, iubesc si accept existenta banilor in acest Univers. Inteleg faptul ca banii reprezinta energie si trebuie sa circule. Iubesc banii si invat sa iubesc Tot ceea ce este asa cum este. Astfel, reusesc sa nu ma mai impotrivesc vietii si sa renunt la orice forma de rezistenta. Devin din ce in ce mai liber(a) pe zi ce trece. Ma simt in siguranta, ma simt impacat(a), ma simt bine. Totul este perfect! Viata este frumoasa! Multumesc!

22. Ma iubesc si ma binecuvantez! Fac tot ceea pot pentru a crea in jurul meu un mediu plin de dragoste si armonie. Am grija de corpul meu si ma rasfat ori de cate ori am ocazia. Merit lucruri frumoase! Merit tot ce este mai bun! Multumesc!

23. Cred in iubire! Cred in oameni frumosi si calzi! Cred in bunatate deplina! Cred in viata! Cred ca totul este bine asa cum este! Ma simt in siguranta! Multumesc pentru tot ceea ce simt!

24. Ma deschid complet catre iubire, compasiune si aleg sa ma las ghidat(a) de Viata. Tot ce am nevoie vine la mine si tot ce trebuie sa stiu imi va fi revelat cu usurinta. Viata ma iubeste!

25. Renunt la orice tipar mental care ar putea crea realitati nedorite in viata mea. Imi aleg convingeri sanatoase, pozitive care ma pot ajuta sa fiu fericit(a) si sa am o stare de bine in orice clipa! Totul este bine in viata mea!

26. Astazi aleg doar sa fiu! Aleg linistea, aleg pacea interioara, indiferent de manifestarile exterioare! Trimit binecuvantarea mea plina de iubire intregului Univers! Simt caldura si puritatea iubirii! Atat…!

27. Totul este bine. Viata lucreaza pentru binele meu suprem. Orice situatie provocatoare pe care o experimentez in acest moment in viata mea, va avea un deznodamant fericit pentru mine. Orice ar fi, sunt in siguranta! Viata ma iubeste si are grija de mine!

28. Corpul meu este cel mai bun prieten al meu. Am incredere in el, in intelepciunea lui si invat sa-l ascult cu toata atentia. Ascult mesajele lui si actionez in consecinta, pentru binele lui si al meu. Imi iubesc si imi apreciez corpul. Am grija de el , ii ofer iubire, mangaiere, cuvinte frumoase, il spal cu dragoste si atentie, ii ofer o alimentatie hranitoare si delicioasa. Sunt fericit(a) sa ma aflu in acest trup. Sunt binecuvantat(a)! Multumesc!

29. Simt caldura si puritatea iubirii Acum si Aici!

30. Aleg iubirea in fiecare zi! Imi dau voie sa iubesc si sa fiu iubit(a) la randul meu! Daruiesc si primesc iubirea in viata mea acum!

31. Iubesc si accept totul asa cum este! Sunt constient(a) ca tot ceea ce este, este si atat! Totul este Dumnezeu!

32. Sunt ceea ce ce sunt! Imi dau voie sa fiu asa cum sunt! Ma accept asa cum sunt! Imi dau voie sa fiu ceea ce sunt aici si acum! Imi dau voie sa fiu!

33. Binecuvantez tot ce se afla in jurul meu, imi binecuvantez din suflet casa in care locuiesc, mobila si toate lucrurile de care dispun aici. Binecuvantez hainele, binecuvantez alimentele, binecuvantez apa, binecuvantez cu iubire profunda si sincera absolut tot ce am. Sunt recunoscatoare din Suflet pentru toate lucrurile bune care exista acum in viata mea. Viata ma iubeste, are intotdeauna grija de nevoile mele asadar, aleg sa ma las cu incredere in mainile ei, stiind ca intelepciunea ei infinita va avea grija sa ma aflu intotdeauna la locul potrivit si in momentele potrivite pentru desavarsirea mea. Multumesc Vietii pentru tot!

34. Imi deschid larg bratele in fata Universului si primesc de la el chiar acum frumusetea, bunastarea si miracole. Multumesc pentru tot ceea ce exista. Multumesc pentru toata abundenta divina si infinita, prezenta aici si acum in tot Universul!


35. Viata ma mangaie cu iubirea sa divina in fiecare clipa. Sunt binecuvantat(a).

36. Ma deschid catre prosperitate si succes. Ma deschid catre puritate, frumusete si bucurie. Ma bucur de ceea ce sunt. Ma bucur de unicitatea mea. Ma bucur de autenticitate. Ma bucur de viata mea, aici si acum. Multumesc pentru tot!

37. ”Doresc sa ma eliberez. Renunt la toate tensiunile. Renunt la teama. Renunt la manie. Renunt la vinovatie. Renunt la tristete. Renunt la vechile mele limitari. Renunt la toate aceste lucruri. Ma simt impacat cu mine insumi si cu viata mea. Ma simt in siguranta.” (Louise L. Hay)

38. Toate relatiile din viata mea sunt placute si frumoase. Traiesc o viata din ce in ce mai armonioasa!

39. Ma deschid catre binele meu Superior. Ma las ghidata(a) de Dumnezeu. Ma las ghidata(a) de Iubire! Totul este bine Aici si Acum! Multumesc!

40. Apreciez cu bucurie si sinceritate frumusetea celor din jurul meu! Vad frumusetea in oameni cu usurinta. Stiu cine suntem cu adevarat! Stiu ca suntem Unul! Multumesc pentru fiecare INGER din viata mea!

41. Ma deschid catre a servi cu bucurie si iubire Omenirea. Daruiesc celor din jurul meu iubire si bunatate, stiind ca iubirea si bunatatea nu se pot termina vreodata. Iubirea si Bunatatea sunt Infinite. Dumnezeu este Iubire si Bunatate!

42. ”Binecuvantez si revars abundenta asupra tuturor celor din lumea mea si toti cei din lumea mea ma binecuvanteaza si revarsa abundenta asupra mea.” (Louise L. Hay)

43. Ma iubesc si ma accept pe mine insumi exact asa cum sunt. Ii accept si ii iubesc pe cei din jurul meu exact asa cum sunt. Cu totii suntem ingeri divini-umani!

44. Spune-i corpului tau astazi: “Te iubesc si te apreciez dragul meu corp exact asa cum esti. Multumesc pentru puterea si frumusetea ta! Multumesc pentru intelepciunea ta. Multumesc ca existi!”

45. Iubesc Viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.