joi, 1 octombrie 2015

Intelegerea problemelor din viata ta duce la schimbare


Cum te poti schimba!..Trec orice punte cu usurinta si cu bucurie,, Uneori atunci cand incerci sa te eliberezi de un tipar mental,situatia pare sa se inrautateasca o vreme.Acest lucru nu reprezinta un semn rau,ci un indiciu ca lucrurile incep sa se schimbe si afirmatiile dau rezultate si ca trebuie sa continui.

Exemple:Daca lucrezi pentru o prosperitate mai mare,este posibil sa-ti pierzi portofelul.
Daca lucrezi pentru armonizarea relatiei tale de cuplu,este posibil sa te certi cu partenerul tau.
Daca lucrezi pentru sanatate,este posibil sa racesti.
Uneori,problemele noastre iau o turnura diferita,iar noi incepem sa intelegem mai multe lucruri.
Sa spunem ca incerci sa te lasi de fumat si iti spui:Imi propun sa ma eliberez de ,,nevoia,,de a fuma.Pe masura ce progresezi constati ca relatiile interumane devin din ce in ce mai dizarmonioase.
In acest caz nu trebuie sa disperi,intrucat este un indiciu ca schimbarea a inceput. 

Gandeste-te pentru o clipa la un aspect din viata ta pe care doresti sa-l schimbi.Du-te apoi la oglinda si priveste-te in ochi.Spune cu voce tare:Imi dau seama ca mi-am creat singur aceasta problema si doresc sa ma eliberez de tiparul mental aflat in subconstientul meu care este responsabil pentru mentinerea ei.
,,Afirma acest lucru de mai multe ori cu convingere!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.