sâmbătă, 5 septembrie 2015

Activare cuvinte pentru realizarea dorintelor




Pentru Prosperitate


Dumnezeu este bogăţia mea infailibilă şi sume mari de bani îmi parvin rapid prin Har şi mijloace perfecte!


Pentru Condiţii Armonioase

Orice plan pe care Tatal Ceresc nu l-a conceput se va dezagrega şi se va risipi pentru a
se putea manifesta Planul Divin.
Numai ceea ce este adevărat de la Dumnezeu este adevărat în mine, căci EU ŞI DUMNEZEU SUNTEM UNA.

Iubirea Divină topeste  şi risipeşte acum orice discordanţă din spiritul meu, din corpul meu, din afacerile mele. Iubirea Divina este cel mai puternic chimist din Univers şi dizolvă tot ceea ce nu este Dumnezeu!

Pentru Credinţă
Cum Eu (sufletul) sunt Una cu Dumnezeu (Spiritul), Eu sunt Una cu binele Meu, căci
Dumnezeu este în acelaşi timp Donatorul şi Darul. Eu nu pot separa Donatorul de Dar.

Pentru Sănatate
Iubirea Divină umple conştiinţa mea cu sănatate şi fiecare celulă a corpului meu, cu
LUMINĂ.

Pentru Vedere
Ochii mei sunt ochii lui Dumnezeu, eu văd cu ochii Spiritului. Văd clar Calea deschisă!
NU EXISTĂ OBSTACOL în DRUMUL MEU! Văd clar Planul perfect.

Pentru Direcţii
Sunt Divin sensibil la direcţiile mele intuitive şi ascult imediat de Voinţa Ta, Doamne!

Pentru Auz
Urechile mele sunt urechile lui Dumnezeu, aud cu urechile inimii şi ale Spiritului. Sunt
nerezistent şi gata să mă las condus. Eu aud.

Pentru loc de munca

Am mult de lucru ce imi place,
L-am primit în mod Divin
Eu lucrez cat pot mai bine,
Şi sunt foarte bine platit.

Pentru a fi liber de orice sclavie
Arunc povara mea pe umerii lui Hristos care este în mine şi avansez, liber!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.