sâmbătă, 26 septembrie 2015

Afirmatiile lui Florence2



Eu urmez acum calea regală a Succesului, a Fericirii şi a Abundenţei,
totul se găseşte pe calea mea.
_______
Eu nu voi obosi făcîndu-mi bine datoria, căci, în momentul în care mă voi
aştepta mai puţin, voi aduna roadele.
______
Eternul merge înaintea mea şi bătălia este cîştigată. Orice gîndire
negativă este ştearsă. Eu sunt victorios, în Numele lui Iisus Hristos.
_______
Nu există obstacol în Spiritul Divin: de aceea, nimic nu se poate opune
Binelui meu.
______
Toate obstacolele dispar acum din calea mea. Uşile şi grilajele se deschid
larg şi, prin Har, eu intru în Regatul reuşitei.
______
Ritm, armonie, echilibru sunt în prezent stabilite în Spiritul meu, în
inima mea, în afacerile mele.
______
Noi cîmpuri de Activitate Divină se deschid în prezent în faţa mea şi deja
recolta se pregăteşte.
______
Voinţa omului este fără putere faţă de Voinţa lui Dumnezeu.
Voinţa lui Dumnezeu se împlineşte acum în Spiritul meu, în corpul meu
şi în afacerile mele.
_______
Planul lui Dumnezeu în privinţa mea este imuabil, el nu poate fi
modificat. Eu sunt fidel viziunii mele celeste.



Eu nu rezist la nici o ocazie. Eu încredinţez orice lucru în mîinile Iubirii
şi Înţelepciunii Infinite. Fie ca Ideea Divină să se împlinească acum.
_______
Binele meu vine spre mine acum, într-un curent regulat, neîntrerupt,
mereu ascendent în succes, fericire şi abundenţă.
_______
Nu există ocazii pierdute în Invizibil. Cînd o usă se închide, o alta se
deschide.



Nu există nimic de temut, căci puterea răului nu există.
În locul leului care părea să bareze calea mea, eu găsesc un înger îmbrăcat în armură, şi victoria în numele lui Iisus Hristos.

_______
Eu sunt în perfectă armonie cu acţiunea Legii. Eu las ca Inteligenţa
Infinită să-mi facă drumul uşor şi triumfător.
_______
Pămîntul pe care sunt eu este sfînt; pămîntul pe care sunt eu este un
pămînt fericit; pămîntul pe care sunt eu este un pămînt unde domneşte
succesul.
_______
Noi cîmpuri de Activitate Divină mi se oferă în prezent. Uşi noi se deschid
deodată, căi neaşteptate se arată libere.

Ceea ce Dumnezeu a făcut pentru alţii, poate să facă şi pentru mine, şi
chiar mult mai bine!
_______
Eu îi sunt tot atît de necesar lui Dumnezeu, pe cît îmi este El mie, căci Eu
sunt intermediarul prin care Planul Său trebuie să se îndeplinească.

_______
Eu nu-l limitez pe Dumnezeu, văzînd în mine însumi limite. Cu
Dumnezeu în mine orice este posibil.
_______
Trebuie să dai mai întîi pentru a primi după aceea şi darurile pe care eu
le fac altora preced darurile pe care Dumnezeu mi le-a destinat.
_______
Orice om este un inel de aur în lanţul Binelui meu.
_______
Echilibrul meu este de nezdruncinat. Eu văd clar şi acţionez repede.
_______
Dumnezeu nu poate eşua, nici eu nu pot să eşuez. "Luptătorul din mine"
este deja victorios.
_______

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.