marți, 29 septembrie 2015

Afirmatiile Florence3



Totul este gata, pentru că se manifestă Acţiunea Divină si Binele meu
vine prin Har şi în mod magic.
______
Îndepărtez de mine, de acum înainte, orice condiţie sau stare de lucruri
nearmonioase. Ordinea Divină este stabilită ferm în Spiritul meu, în corpul
meu şi în afacerile mele.
"Iată, fac ca toate lucrurile să fie ca noi".
______
Ceea ce mi-a apărut ca un bun imposibil de atins se produce în prezent şi
neprevăzutul survine acum!
______
Cele "patru vînturi ale succesului" bat spre mine în prezent, îmi aduc
succesul. Din nord, din sud, din vest, din est, îmi parvine Binele meu infinit.
______
Hristos în mine a înviat, destinul meu se împlineşte în prezent.
______
Binele infinit îmi parvine, în prezent, pe căi infinite.
______
Eu fac să răsune ţimbalele şi mă bucur, căci Eternul mă precede şi îmi
luminează drumul, făcîndu-l uşor, clar şi fecund.
______
Eu mulţumesc pentru reuşita mea uluitoare.
Eu mătur toate obstacolele dinaintea mea, căci eu lucrez cu Spiritul şi mă
conformez Planului Divin al vieţii mele.
______
Datorită Spiritului, eu sunt la înălţime în orice situaţie.
Mereu gata să primesc Binele meu, eu strîng recolta pe care mi-o aduc
ocaziile nenumărate.
În mine domneşte armonia. Eu sunt echilibrat, atrăgător

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.