sâmbătă, 26 septembrie 2015

AFIRMATIILE LUI FLORENCE



Dumnezeu nu desparte şi nu divide: de aceea, binele meu nu poate fi nici

separat, nici divizat. Eu sunt una cu Binele meu indivizibil.
_______
Tot ceea ce este al meu prin Drept Divin circulă de acum înainte liber şi
ajunge la mine pe căi perfecte, sub influenţa Harului.
_______
Opera lui Dumnezeu este desăvîrşită şi trebuie să se manifeste acum.
_______
Credinţa mea ajunge pentru ca o abundenţă nelimitată să se manifeste, în
prezent, în favoarea mea.
_______
35
Aparenţele nu mă tulbură deloc. Am încredere în Dumnezeu – şi el îmi
îndeplineşte deîndată dorinţele inimii mele.
_______
Binele meu îmi parvine acum, în mod surprinzător.
_______
Planul Divin al vieţii mele nu poate fi modificat în cursul executării sale.
El este imuabil şi indestructibil. El asteaptă pur şi simplu să-l recunosc.
_______
Revelează-mi ceea ce trebuie să fac, permite-mi să văd clar
binecuvîntarea cu care tu m-ai copleşit.
_______
Fie ca voinţa Ta binecuvîntată să se îndeplinească azi în mine.
_______
Impulsurile seamănă cu cîinii de vînătoare pe care Cerul i-ar trimite
pentru a mă conduce pe drumul cel drept.
_______
Toate lucrurile pe care le caut, mă caută la rîndul lor, acum.
_______
Activitatea Divină se desfăşoară acum în Spiritul meu, în corpul meu şi în
afacerile mele, fie că-mi dau sau nu seama de aceasta.
_______
Deoarece eu sunt una cu Prezenţa Unică, eu sunt Una cu dorinţa inimii
mele.
_______
Eu văd în prezent prin ochiul unic al Spiritului, nu văd decît
perfecţiunea.
_______
Eu sunt o idee perfectă a Spiritului Divin; eu sunt întotdeauna acolo unde
trebuie să fiu, ocupat cu lucrul care-mi convine, la momentul oportun, pentru
un salariu just.
Ceva în sinea voastră iubeşte aventura, şi aceasta vă va ajuta să triumfaţi
în orice împrejurare.
36
Eu sunt un magnet irezistibil, care atrage Abundenţa Infinită, sub toate
formele ei, căci orice formă îmi aparţine prin Drept Divin.
_______
Totul în mine este plenitudine. Pentru că am cerut, voi primi cu
siguranţă.
_______
Legea lui Dumnezeu este legea cererii şi eu mulţumesc pentru
manifestarea ei, care mă copleşeşte prin Har şi pe căi perfecte.
_______
Abundenţa mă înconjoară de pretutindeni. Eu văd clar resursele mele
inepuizabile. Eu ştiu exact ce trebuie să fac.
_______
Lumea mea minunată intră în acţiune, ea se manifestă şi pătrunde fără
piedici în Pămîntul Făgăduinţei, prin Har.
_______
O mare linişte se răspîndeşte acum în mine, eu iubesc Legea Ta, a nerezistenţei, nimic nu mă va mai ofensa.
Tu eşti în sinea mea Inspiraţia, Revelaţia şi Iluminarea.
_______
Chiar şi ceea ce pare prea bun poate să se adeverească.
Chiar şi ceea ce pare prea bun poate să dureze.
Chiar şi ceea ce pare prea minunat poate să se realizeze.

Planul Divin privind viaţa mea se concretizează acum sub forma
circumstanţelor definite, destinate să realizeze dorinţa inimii mele.
Extrag acum din Substanţa Universală, cu o putere şi o determinare
irezistibile, ceea ce este al meu prin Drept Divin.


CONCLUZIA
Alegeţi afirmaţia care se adaptează cel mai bine cerinţelor
dumneavoastră şi supuneţi acţiunii sale ceea ce trebuie să înfruntaţi.
Aceasta va fi bagheta voastră magică, deoarece cuvîntul vostru este
Dumnezeu în acţiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.