marți, 22 septembrie 2015

Semne de la ingeri





Constientizează zilnic ca îngerii tai există si fi atent la semne.


O persoană spirituală spunea ca îngerii i-au trimis într-o zi o pană albă ca de porumbel să stie ca exista. 
Într-o dimineata la ora 7,00 am iesit din clădirea unde lucrez si o pana plutea prin aer si mi s-a asezat pe umăr, acum mă gândeam ce păsări zboară la ora aceea,se mijea de ziua.Atunci am stiut ca există îngeri.Namaste. Andrei



Da!Este perfect adevarat!Eu ma rog Ingerasilor dar si Sfintilor Arhangheli!Chiar ne-au salvat intr-o situatie in care nu stiu cum ar fi stat situatia, daca nu le-as fi cerut sa ma protejeze pe mine si toti cei ce am fost in masina!
Binenteles ca trebuie sa le multumim,si sa le fim recunoscatori pentru grija ce ne-o poarta!Multumesc cu recunostinta tuturor Sfintilor Arhangheli si tuturor Ingerasilor mei si ai celor apropiati familiei mele!Binecuvantari Divine Ingeresti si ai Sfintilor Arhangheli si voua tuturor suflete minunate! Ecaterina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.