miercuri, 23 septembrie 2015

Diferenta dintre om si caine



Un bărbat a scris o scrisoare unui mic hotel dintr-un orăşel
din Vestul Mijlociu unde plănuia să-şi petreacă vacanţa. Iată
cuvintele lui:
„Mi-ar plăcea foarte mult să-mi aduc şi câinele. Este
bine-crescut şi foarte curat. Sunteţi atât de amabil să-mi
permiteţi să stea cu mine în cameră?"
Replica imediată veni de la proprietarul hotelului care i-a
scris:
„Conduc acest hotel de mulţi ani. în tot acest timp, n-am văzut nici un câine care să fure prosoape, lenjerii,
veselă sau tablourile de pe pereţi.
N-a fost nevoie niciodată să dau afară un câine în
mijlocul nopţii pentru că era beat şi îi deranja pe ceilalţi.
Şi n-am urmărit niciodată un câine care să fugă şi să nu
plătească.
Da, bineînţeles, câinele dumneavoastră este binevenit
în hotelul meu. Şi, în cazul în care câinele este de acord
să stea cu dumneavoastră în cameră, sunteţi şi
dumneavoastră binevenit".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.