marți, 15 septembrie 2015

Cum il cunosti in vis pe barbatul destinat tie ?




"Eu cred in vise si mai ales cand ele se implinesc...Si de Boboteaza am incercat sa imi vad ursitul prin fundul unui pahar in care era o verigheta. Am intrat intr-o transa asemanatoare cu visul si au inceput sa imi apara mai multe chipuri in fata ochilor dar care nu reuseau sa ramana mai mult de 1 secunda. La un moment dat din multimea de chipuri unul a zabovit mai mult de 5 secunde reusind astfel sa imi vad ursitul. Sincer nu imi mai amiteam ulterior decat faptul ca avea o cravata visinie. Ce sa va zic ... ca sotul meu in ziua in care ne-am casatorit avea o cravata visinie si un costum identic cu cel din vis? Si brusc mi-am amintit in timp ce eram in biserica de barbatul din ziua de Boboteaza, cand nici macar nu il cunosteam?
Trageti voi concluzii daca se implinesc sau nu visele. " Ana Maria




"Da, sunt adevarate! Va spun din propria experienta.
In urma cu 3 ani , am visat un barbat foarte dragut si asta 
dupa ce mi-am pus busuioc sub perna.
Deci, dupa 3 ani l-am intalnit..era chiar El ..FRUMOSUL DIN VIS CARE ESTE UN DOMN CUNOSCUT. 
Sincer cand l-am vazut prima oara , nu imi venea sa cred,
apoi ne-am intalnit intamplator...ceva imposibil pentru o fata cuminte care nu se duce in cluburi, sa aiba astfel de ocazii sa intalneasca barbatul vietii ei ..Pe bune, e foarte adevarat cu busuiocul sub perna de boboteaza"  Monica 




De visezi un cal alb este semn bun deoarece calul alb în vis reprezintă frumuseţe, putere şi ne arată un animal pur, ales şi cu o putere de viziune foarte mare. Calul alb în visul tău poate însemna că vei cunoaşte pe cineva din afara cercurilor tale de prieteni şi va fi o persoană extrem de benefică pentru tine, cu un suflet frumos şi mai ales cu gânduri curate. Dacă o fată care nu are iubit visează un cal alb este foarte posibil să fie cerută în căsătorie foarte curând sau să se îndrăgostească de un bărbat cu o situaţie financiară extrem de bună. Calul alb mai poate reprezenta şi faptul că te poţi baza pe prieteni şi că ai o relaţie extrem de apropiată cu ei.




5 Metode de aflat cine este cel destinat

Turta de visat
Cu degetele de la mana dreapta, trebuie sa iei faina, cat cuprinzi intre ele, apoi sare, tot la fel. Cu putina apa, framanta o turtita, apoi coace-o. Din cauza cantitatii foarte mari de sare, aceasta va fi foarte sarata. Seara, mananca jumatate din ea, iar cealalta jumatate pune-o sub perna. Oricat de sete ti-ar fi, nu trebuie sa bei niciun pic de apa.

Picuri de ceara
Aprinzi lumanarea si lasi sa cada intr-un vas doi picuri de ceara. Apoi, iei busuiocul si amesteci. De ce busuioc? Acesta este simbol al dragostei pure si in traditia crestina este considerat o planta sacra. Daca cele doua picaturi de ceara se vor lipi, inseamana ca iti vei gasi dragostea.

Busuioc sub perna
Sigur ai aflat deja de acest vechi obicei. De Boboteaza, ia de la preot o crenguta de busuic sfintita si aghiazma. Inainte de culcare spala-te pe fata cu apa sfintita si pune crenguta de busuioc sub perna. Cel pe care il vei visa iti va fi ursit.



Oglinda pentru vise
Daca vrei sa dormi cu o oglinda sub perna, iti vei visa viitorul iubit. Unii spun ca trebuie mai intai sa purifici oglinda spaland-o cu apa sarata si apoi sa o duci la pat fara a mai reflecta imaginea cuiva. O doamna mi-a spus ca trebuie sa reflecte mai intai, inainte de a fi folosita, un mar rosu.

Pentru a visa o persoana anume, trebuie sa-i prinzi imaginea in oglinda inainte de a o pune sub perna. Daca nu poti obtine acea imagine direct, reflecta o fotografie de-a sa inainte de a o pune sub perna.

Frunze de dafin
Strange cinci frunze de dafin intr-o noapte cu luna plina. Prinde cate o frunza de dafin de fiecare colt ai pernei tale si una la mijloc. Spune:
" Acum ma intind ca sa dorm, visele imi vor arata daca imi pastrez iubitul si daca ne vom casatori inainte de sfarsitul anului."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.