marți, 1 septembrie 2015

Borcanul cu dorinte Feng Shui




TEHNICA DE IMPLINIRE A DORINTELOR 
PRIN FENG SHUI 

Iata cateva exemple de dorinte:

1.Am protectie, indrumare si ajutor.

2.Am partenerul potrivit pentru viata mea.


3.Am serviciul care imi place si indeplinesc binele suprem.

4.Sunt sanatoasa din toate punctele de vedere.

5.Am locuinta care mi se potriveste.

6.Am reusita pe plan profesional.

7.Castig banii meritati datorita pregatirii mele.


Dorintele se scriu, personal, pe hartie alba si se pun in ceea ce se numeste “ cupa prosperitatii”.Se scriu cu creionul (carbunele este bun conducator de energie)!
Aceasta cupa poate fi un vas de ceramica sau sticla cu capac 
( exista in unele magazine feng shui), sau un simplu borcan. 

1.Borcanul trebuie sa fie neaparat din sticla cu capac de metal, inauntru puneti biletul cu dorinte, monezi, bijuterii, poze frumoase, tot ce este pozitiv si frumos.
Fiti creativi cand e vorba de borcanul dvs ideal.

2.Nu aveti voie sa folositi borcane din plastic sau alte materiale.

Daca doriti, se recomanda sa scrieti numele si data nasterii pe hartia cu dorinta respectiva – optional.
Asezati borcanul in partea de Nord a casei, in camera dvs.



In fiecare luna, toate dorintele de pe lista se vor arde si veti scrie altele noi pana la implinirea acestora. 

LISTA VECHE SE ARDE ! 
Repetati acest lucru timp de 12 luni.

Dorintele vor trebui activate!

Activarea o voi face eu in fiecare luna si pentru informatii suplimentare, scrieti la iubirepentruingeri@gmail.com.

Mai jos un exemplu de borcan Feng Shui realizat cu mult drag de o prietena care are dorinte ca fiecare din noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.